דרום קוריאה: הרוג ופצועים מדליפת גז במפעל של סמסונג

טכנאי במפעל הראשי של סמסונג במדינה מת כתוצאה מדליפת ליטרים רבים של חומצה הידרופלואורית מאחד הצינורות במפעל, בו מיוצרים שבבי זיכרון ● עובדים נוספים דיווחו על כאבים בחזה ובצוואר ● המשטרה חוקרת מדוע התקרית לא דווחה לרשויות במועד מוקדם יותר והאם העובדים צוידו באמצעי בטיחות מתאימים והיו מיומנים בטיפול בדליפה של גז כזה ● בסמסונג הביעו צער על מותו של הטכנאי ומסרו, כי החברה תשתף פעולה עם הרשויות

תוצאות חלשות. סמסונג

משטרת דרום קוריאה פתחה בחקירה למציאת הסיבה לדליפה של גז רעיל במפעל הראשי של סמסונג (Samsung) בעיר הוואסאונג שבמדינה, בו מיוצרים שבבי זיכרון. הדליפה גרמה למותו של אדם אחד ולפצועים.

כמות של עד 10 ליטרים של חומצה הידרופלואורית דלפה ביום א' מאחד הצינורות במפעל. אנשי סמסונג הזעיקו עובדים של קבלנית משנה בשם STI Service כדי לטפל בדליפה. בתום העבודה, שנמשכה עד יום ב' בבוקר, התלוננו כל חמשת הטכנאים של STI על כאבים בחזה ובצוואר. אחד מהם התמוטט במקום ומת מאוחר יותר בבית חולים בסיאול.

במשטרה חוקרים כעת מדוע התקרית לא דווחה לרשויות במועד מוקדם יותר ואם העובדים צוידו באמצעי בטיחות מתאימים והיו מיומנים בטיפול בדליפה של גז כזה.

בסמסונג הביעו צער ושלחו תנחומים לבני המשפחה של הטכנאי שמת. "אנחנו מבטיחים לשתף פעולה עם הרשויות בחקירת התקרית ולנקוט באמצעים הנחוצים כדי למנוע הישנות של תקריות כאלה", אמר ג'ון דונג-סו, נשיא החטיבה לשבבי זיכרון של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים