טוויטר העלתה את המחיר של פרסומות Promoted Trends ל-200 אלף דולרים ליום
המחיר של שירות הפרסום של הרשת החברתית זינק השנה ב-33% בהשוואה למחיר שהיה בתוקף בשנה שעברה ● נראה שהזינוק במחיר מצביע על עלייה ברצון לפרסום בטוויטר
המחיר היומי של פרסומת במסגרת תוכנית Promoted Trends של טוויטר (Twitter) – משבצת שמופיעה לצד העדכונים של המשתמשים ומובלטת בחץ צהוב – עלה בתחילת השנה הנוכחית ל-200 אלף דולרים ליום. מדובר בזינוק של 33% בהשוואה למחיר שהיה בתוקף בשנה שעברה ושל 150% בהשוואה למחיר של 80 אלף דולרים שעלתה התוכנית בשנה בה היא הושקה, 2010.
טוויטר מציגה את Promoted Trends כתוכנית פרסום שמתאימה במיוחד להגברת העניין במותגים או מוצרים. על המפרסמים בתוכנית זו נמנות החברות HBO, וירג'ין (Virgin), סמסונג (Samsung) ו-JetBlue.
על פי ההערכות, טוויטר עומדת לערוך בתחילת השנה הבאה הנפקה ראשונית של מניות לציבור. אנליסטים מפירמת Greencrest Capital מעריכים שבסוף השנה הנוכחית או בתחילת השנה הבאה יעמוד שווי החברה על בין 10.5 מיליארד דולרים ל-11 מיליארד דולרים. עוד הם מעריכים, כי ההכנסות של טוויטר יסתכמו בשנה הבאה ב-1.028 מיליארד דולרים בהשוואה ל-605 מיליון השנה ו-295 מיליון בשנה שעברה.
תגובות
(0)