מנכ"לית יאהו!: ההסכם עם מיקרוסופט לא מניב את התוצאות הרצויות

יאהו! ומיקרוסופט ציפו ששיתוף הפעולה ביניהן יגדיל בצורה ניכרת את ההכנסות ואת נתח השוק שלהן, אולם זה לא קורה - אמרה מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו!, בנאום ראשון בפני הציבור הרחב ● כמו כן, היא הדגישה שבחברה שואפים שהצרכנים יבלו זמן רב יותר בנכסים המקוונים שלה, על מנת שניתן יהיה להציג להם יותר מודעות בתשלום

שיתוף הפעולה של יאהו! (!Yahoo) עם מיקרוסופט (Microsoft) בתחום החיפוש לא מניב את הגידול המקווה בנתח השוק ובהכנסות – כך אמרה מנכ"לית יאהו!, מריסה מאייר. לדבריה, "אחת הנקודות בשיתוף הפעולה הייתה שיחד נוכל להגדיל את נתח השוק ולא לחלוק בזה הקיים".

מאייר אמרה את הדברים בוועידה השנתית לענף הטכנולוגיה והאינטרנט של גולדמן זקס (Goldman Sachs), שנערכה אתמול (ג') בסן פרנסיסקו. מדובר בנאום הראשון שהיא נשאה לציבור הרחב מאז מונתה לתפקידה ביולי האחרון. מאייר ציינה, כי בכוונת יאהו! להציע שורה של יישומים "חדשים ומלהיבים" למכשירים ניידים. כמו כן, היא הדגישה שבחברה שואפים שהצרכנים יבלו זמן רב יותר בנכסים המקוונים שלה, על מנת שניתן יהיה להציג להם יותר מודעות בתשלום.

"אסור לטעות – האתגר העסקי הראשון במעלה שלנו הוא ליצור יותר הופעות (Impressions)", ציינה מאייר. "ככל שיהיו לנו יותר הופעות, תהיה לנו יותר צמיחה". לגבי ההסכם עם מיקרוסופט היא אמרה ש-"המונטיזציה צריכה לפעול טוב יותר ואנחנו יודעים שהיא יכולה לעשות זאת, כפי שמוכיחים המתחרים שלנו".

מאייר בת ה-37 הגיעה ליאהו! לאחר קריירה ארוכה בגוגל (Google) והחליפה את המנכ"ל הקודם, סקוט תומפסון. זה כיהן בתפקידו שישה חודשים בלבד עד שהודח לאחר שהתברר שזייף את קורות החיים שלו. יצוין, כי ההכנסות של יאהו! ב-2012 נותרו ללא שינוי בהשוואה ל-2011.

יאהו! ומיקרוסופט חתמו ב-2010 על הסכם לשיתוף פעולה לתקופה של 10 שנים, בתקווה שיחד יוכלו להתחרות בצורה יעילה יותר נגד גוגל. אולם, כדברי מאייר, עד כה שיתוף הפעולה לא הניב את התוצאות המקוות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים