סמסונג חשפה את הגלקסי S4 – ידידו הטוב ביותר של האדם כבר לא נובח והוא גם הרבה יותר חכם

ההכרזה התנהלה כהצגה, בהשתתפות עשרות שחקנים וה-"אורקסטרה" של ברודוויי ● הגלקסי S4 החדש, הוא מכשיר בעל תכונות רבות והכי חשוב - עדכני, ובהחלט כולל בתוכו הרבה חידושים

באירוע מושקע, מהמרשימים שנראו אי פעם בעולם ההשקות הטכנולוגיות, סמסונג (Samsung) השיקה ביום ו' את הגלקסי S4, ממנו מצפים בענקית הקוריאנית להיות המתמודד הרציני ביותר מול ה-iPhone של היריבה הגדולה אפל (Apple) ולהוות "מכשיר הדגל" בעולם הסמארטפונים בכלל.

ההכרזה התקיימה ברדיו סיטי מיוזיק הול בניו-יורק, נערכה כשעה והשתתפו בה עשרות שחקנים, במה שנדמה יותר כהצגה הלקוחה מברודווי ולא כהכרזה טכנולוגית (כיאה ליעד הנבחר עבור ההשקה וגם ל-"סקסיות" של המוצר…). כדי להשלים את האווירה, אפילו ה-"אורקסטרה" האמיתית של ברודווי לקחה חלק במופע.

כל האירוע התנהל כהצגה. בזמן שהוצגו התכונות החדשות המאפיינות את המכשיר, שם התכונה (או החידוש) הופיע על גבי מסכי הענק שבצדדים, ובמקביל, השחקנים הציגו הלכה למעשה את הצורך לו נועדה התכונה החדשה לתת מענה. כל זאת בוצע בליווי תפאורה, אפקטים ומוסיקה השמורים בדרך כלל למופעים של להקות גדולות. אפילו מכונית אמיתית מקובעת על צידה הייתה על הבימה כשהציגו את החידוש לנהגים S-Voice drive, שנועד לתת מענה כולל לנהג בתנועה, על מנת לשמור ככל האפשר על בטחונו. אירוע מדהים למכשיר לא פחות מדהים.

ועכשיו ל-"חתן השמחה" עצמו. מצד אחד, הגלקסי S4 החדש, שכבר הפריך חלק מהשמועות על ידי כך שנקרא כפי שהוא נקרא, אכן עושה רושם מדהים, מכשיר בעל תכונות רבות והכי חשוב – עדכני, ובהחלט כולל בתוכו הרבה חידושים. אגב, כמעט כל התכונות החדשות שהוצגו כוללות בשמן (באופן לא מפתיע) את האות "S".

נדמה שבסמסונג מתיימרים להשתלט על החיים "המוביליים" שלנו. מעבר למסך HD משופר בגודל 5 אינץ' שמכוון אוטומטית את הניגודיות והבהירות בהתאם לתוכן, שתי מצלמות שמסוגלות לצלם במקביל משני הצדדים, הפעלה על ידי מחוות עיניים וללא כל נגיעה כלל, כולל המכשיר אינספור תכונות שנועדו לענות על כל הצרכים שלנו, כמעט בכל פעולה שנעשה. החל מניהול הקבצים שלנו – התמונות, הסרטונים, החוויות שלנו ולמעשה כל "סיפור החיים" שלנו ואפשרות שיתוף כל זה עם כל אחד מכל מקום בעולם באמצעות התכונה מבוססת הענן HomeSync, ועד שמירה על הבטיחות בזמן נהיגה באמצעות S-Voice Drive שכולל בתוכו את כל האופציות האפשריות לנהג באמצעות חיווי קולי – ניווט, מענה לשיחות, למסרונים, אפשרות של דחיית מענה להודעה או שיחה, מידע אודות מזג האוויר ועוד – הכל, רק שנישאר מפוקסים על הכביש (או, יותר נכון, רק שנישאר מפוקסים בגלקסי ולא נזדקק לשום תוסף אחר).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים