לארי אליסון – המנכ"ל בעל השכר הגבוה בארצות הברית

אליסון הגיע למקום הראשון ברשימת השכר של המנכ"לים האמריקנים שפורסמה בניו-יורק טיימס, לאחר שהשתכר ב-2012 יותר מ-96 מיליון דולרים ● שכרו היה גבוה פי יותר מ-2.5 מזה של המדורג שני ברשימה - ריצ'רד בראקן, מנכ"ל HCA ● פרט לאליסון, בעשרת המקומות הראשונים נמצא מנכ"ל חברת היי-טק אחד בלבד - ג'ון דונהיו מאי-ביי, שהגיע למקום השישי עם שכר של 29.7 מיליון דולרים

מנכ"ל אורקל (Oracle), לארי אליסון, זכה ב-2012 לשכר הגבוה ביותר בין המנכ"לים בארצות הברית, לאחר שהתגמול הכולל שלו עלה בשיעור של 3% בהשוואה ל-2011 – כך על פי ידיעה שפורסמה בניו-יורק טיימס (Times). שכרו הגיע אשתקד ל-96.2 מיליון דולרים, והורכב ממשכורת, הטבות, בונוסים בסכום של 3.9 מיליון דולרים ואופציות בסכום של 90.7 מיליון.

אליסון מוביל בפער גדול מאוד על המדורגים במקומות הבאים בטבלה. במקום השני נמצא ריצ'רד בראקן, מנכ"ל HCA, שהשתכר אשתקד 38.6 מיליון דולרים. רוברט איגר מדיסני (Disney), המדורג במקום השלישי, השתכר 37.1 מיליון. יצוין שבעשירייה הראשונה בטבלה מצוי רק מנכ"ל אחד נוסף מתחום ההיי-טק – ג'ון דונהיו, מנכ"ל אי-ביי (eBay), שהגיע למקום השישי עם שכר של 29.7 מיליון דולרים.

השכר החציוני של המנכ"לים בארצות הברית עלה ב-2012 ליותר מ-14 מיליון דולרים. הנתונים מבוססים על סקר תגמול בכירים שערכה חברת Equilar.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים