גרטנר: למרות אי הוודאות – המנכ"לים צפויים להשקיע יותר ב-IT לטובת אסטרטגיות דיגיטליות

המצב הכלכלי הביא בשנה שעברה להעדר השקעה של ארגונים ב-IT לצמיחה עסקית, אולם השנה המצב הולך להשתנות - כך על פי ממצאי מחקר שערכה החברה ● 78% מהמנכ"לים והסמנכ"לים שראיינה גרטנר אמרו שבכוונתם להשקיע השנה ובשנה הבאה יותר ב-IT, לטובת צמיחה עסקית ● לפי גרטנר, מנהלים בארגונים מבינים שתקציבי ה-IT הקיימים לא יהיו מנוע צמיחה עסקי ● בחלק מהארגונים מצפים לתפקיד חדש - מנהל דיגיטלי ראשי או מנהל נתונים ראשי

למרות אי הוודאות הפוליטית והכלכלית, שהביאה להעדר השקעה עסקית בשנה שעברה, מנכ"לים צפויים להשקיע השנה יותר ב-IT הארגוני לטובת אסטרטגיות דיגיטליות – כך על פי מחקר חדש של גרטנר (Gartner).

החברה ראיינה 390 מנכ"לים וסמנכ"לים בכירים בארגונים ברחבי העולם, שלהם מחזור מכירות של רבע מיליארד דולרים או יותר. 78% מהם אמרו שבכוונתם להשקיע השנה ובשנה הבאה יותר ב-IT, לטובת צמיחה עסקית.

19% מהמשיבים העריכו, כי עד 2014 יהיה בארגון שלהם תפקיד חדש – מנהל דיגיטלי ראשי. 17% מעריכים שיהיה בארגון שלהם תפקיד חדש אחר – מנהל נתונים ראשי. יותר ממחצית המשיבים (52%) ציינו שיש לארגון שלהם אסטרטגיה דיגיטלית, שמטרתה להניע פעילויות בעולמות המסחר האלקטרוני, המיחשוב הנייד, מיחשוב הענן ופעילות ברשתות חברתיות.

על פי גרטנר, מנהלים בארגונים מבינים שתקציבי ה-IT הקיימים לא יהיו מנוע צמיחה עסקי. עוד מציינת חברת המחקר, כי למנהלי שיווק ולמנהלי קווים עסקיים אחרים יהיו תקציבי IT משלהם. מה שלא ברור הוא מהיכן יגיע המימון לטובת ההגדלה של תקציבי הטכנולוגיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים