פיל מקנזי, ראלי: "יש ליישר קו בין האסטרטגיה העסקית למערך הפיתוח בארגון"

"אימוץ שיטות אג'יליות מגביר את מהירות הפיתוח ואת יכולת החיזוי והאיכות של תוצר הפיתוח, מביא לפיתוח בקצבים מהירים יותר ובכך מניב ערכים מוספים לארגון", אמר מקנזי, מנהל סיוע מכירות בחברה ● הוא קרא לארגונים "להתאים את סדרי העדיפויות שלהם אל מול המשאבים, על מנת לנווט את התוכניות בכיוון הרווחי ביותר" ● לצוותי הפיתוח הוא קרא "לתכנן ספרינטים ושחרור גרסאות, כדי להישאר בקו אחד עם מפת הדרכים האסטרטגית המשתנה בארגון"

"על כל ארגון, אפילו אם הביצועים שלו טובים ביותר, לשאול את עצמו האם מערך הפיתוח מיושר עם האסטרטגיה העסקית שלו", כך אמר פיל מקנזי, מנהל סיוע מכירות בחברת ראלי (Rally Software).

מקנזי התראיין לאנשים ומחשבים במסגרת כנס Agile Israel 2013, שנערך היום (ג') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. לכנס, בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-700 מקצוענים בתחום והוא התקיים זו השנה השישית. הכנס נפתח בהרצאת "כיצד להיות נמר" אותה נשא פלי הנמר, יזם ומייסד הקבוצה, שפרס בפני קהל המשתתפים חלקים מתורתו.

לדברי מקנזי, "אימוץ שיטות אג'יליות מגביר את מהירות הפיתוח ואת יכולת החיזוי והאיכות של תוצר הפיתוח, מביא לפיתוח בקצבים מהירים יותר ובכך מניב ערכים מוספים לארגון". הוא קרא לארגונים "להתאים את סדרי העדיפויות שלהם אל מול המשאבים, על מנת לנווט את התוכניות בכיוון הרווחי ביותר. במקביל, צוותי הפיתוח חייבים לתכנן ספרינטים ושחרור גרסאות, כדי להישאר בקו אחד עם מפת הדרכים האסטרטגית המשתנה בארגון".

בהמשך דיבר מקנזי על הפתרון של ראלי לניהול תיקי אג'ייל וציין שהוא נבנה בהשראת עקרונות אג'ייל ו-Lean. לדבריו, יש לפתרון כמה יתרונות: חיבור של ניהול מחזור חיי היישומים (ALM) עם האסטרטגיה העסקית; שיתוף פעולה בין גורמי הפיתוח בארגון ולקוחותיהם, כדי לחדד רעיונות המניעים חדשנות; יכולת לתעדף את העבודה על פי הערך והתמיכה שלה בחזון האסטרטגי של הארגון; יכולת לקצר את זמן ההגעה לשוק; יכולת להקצות מחדש משאבי פיתוח על מנת למקסם את הפיתוח; שיפור השליטה בקבלת החלטות מבוססת עובדות.

ארז טצ'ר, מייסד ומנכ"ל אג'יילספארקס. צילום: ניב קנטור"בעשור האחרון, אנשי ומוצרי ראלי סייעו לאלפי צוותי פיתוח בארגונים לספק רכיבים למשתמשים שלהם במחצית הזמן, תוך הגדלת הגמישות שבפיתוח", ציין מקנזי.

"השוק מתבגר בכל הנוגע לאג'ייל"
ארז טצ'ר
, מייסד ומנכ"ל אג'יילספארקס, אמר ש-"השוק ממשיך להתבגר ולהתמסד בכל הנוגע לפיתוח מבוסס תפיסות אג'ייל. יותר ויותר חברות מתקדמות במסע האג'ילי שלהן".

לדבריו, "באחרונה רואים יותר גופים מהמגזר הפיננסי נכנסים לתחום הפיתוח האג'ילי וכן גופי Delivery של חברות ישראליות שעושות פרויקטים מבוססי אג'ייל ללקוחותיהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים