סוריה התנתקה מהעולם: הושבתו שירותי האינטרנט, הסלולר והטלפונים הנייחים במדינה

מדיווחים של חברות שונות, בהן גוגל, עולה שאתמול (ג') נותקו באופן פתאומי שירותי התקשורת במדינה, שמצויה במלחמת אזרחים עקובה מדם ● לפי שעה, לא ברור מהו מקור הניתוק ● לפני כחצי שנה הושבתה התקשורת בסוריה למשך יומיים, לטענת הממשל עקב פעולה יזומה של המורדים

שירותי התקשורת  בסוריה חדלו אמש (ג') מלפעול – כך עולה מדיווחים של מספר חברות, בהן גוגל (Google). אזרחי המדינה, שמצויה במלחמת אזרחים מזה תקופה ארוכה, אינם יכולים להשתמש באינטרנט, בטלפונים סלולריים או בטלפונים נייחים. לפי שעה לא ברור מהו מקור הניתוק.

על פי הודעה שגוגל פרסמה אתמול בחשבון הטוויטר (Twitter) שלה, כל השירותים של ענקית האינטרנט אינם זמינים בסוריה. החברה ציינה שהתקשורת במדינה שטופת הדם הופסקה אתמול באופן פתאומי.

זו אינה הפעם הראשונה בחודשים האחרונים שבה מושבתת התקשורת בסוריה. בפעם הקודמת היה זה בנובמבר האחרון, אז נרשמה השבתה בת יומיים. הממשל הסורי טען שהיא נבעה ממתקפות של המורדים.

אזרחים סוריים שמבקשים לעקוף את ההשבתה יכולים להשתמש בפתרונות שונים, דוגמת מספרי טלפון מיוחדים בטוויטר, למי שקו הטלפון שלהם פועל אולם הם לא יכולים לגלוש באינטרנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים