למרות המצב הכלכלי – דל ישראל תגדיל השנה את מצבת כוח האדם שלה ב-7%

החברה מגייסת יותר מ-10 עובדים בתחומי המכירות, הטכנולוגיה והפיתוח - כך חשף בפני אנשים ומחשבים אונגוס הגרטי, נשיא החברה לאזור EMEA ● לדבריו, "אנחנו בטוחים שהיקף הפעילות שלנו בישראל יגדל, למרות המצב" ● הוא סיפר שהוא נפגש עם סטארט-אפים ישראליים, "לאו דווקא לצורך בחינה של רכישתם, אלא גם כדי לראות מהם הכיוונים הטכנולוגיים בהם הם פועלים ולבחון שיתופי פעולה עתידיים עימם"

למרות המצב הכלכלי בארץ ובעולם, דל (Dell) ישראל מגדילה בימים אלה את מצבת כוח האדם שלה ומגייסת יותר מ-10 עובדים בתחומי המכירות, הטכנולוגיה והפיתוח. נתון זה משקף גידול של 7% מכלל כוח האדם שלה בישראל, העומד על כ-200 עובדים – כך חשף בפני אנשים ומחשבים אונגוס הגרטי, נשיא החברה לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

לדבריו, "אני שבע רצון מהביצועים של הסניף הישראלי ושל העומד בראשו, שלומי קוארטלר. אנחנו בטוחים שהיקף הפעילות שלנו בישראל יגדל, למרות המצב. אני מתרשם לחיוב מעומק היחסים בין אנשי הסניף, הלקוחות במגזרים השונים והשותפים העסקיים".

הגרטי סיפר, כי הוא נפגש בישראל עם לקוחות החברה "ועם סטארט-אפים מקומיים, לאו דווקא לצורך בחינה של רכישתם, אלא גם כדי לראות מהם הכיוונים הטכנולוגיים בהם הם פועלים ולבחון שיתופי פעולה עתידיים עימם".

בהמשך הראיון התייחס הגרטי לאתגרים המרכזיים בפניהם ניצבים כיום מנמ"רים בארגונים. "המנמ"רים מנסים, מי במידה גדולה יותר של הצלחה ומי פחות, לענות על הצרכים העסקיים של הארגונים שלהם. מילות המפתח הן 'לאפשר עסקית'. על הטכנולוגיה לממש את ההיבטים העסקיים ולאפשר אותם. קודם כל צרכים עסקיים ורק אחר כך טכנולוגיה. ככלל, המנמ"רים מבינים זאת". לדבריו, "הטכנולוגיה יכולה לסייע במגוון היבטים, תפעוליים ואחרים: ליצור מוצרים או שירותים חדשים, לקצר זמן הגעה של מוצרים לשוק או לסייע בהתייעלות תפעולית, או בחיסכון במשאבים".

מה המסר של דל למנמ"רים?
"בחמש השנים האחרונות עברנו שינוי תפיסתי וטכנולוגי. לאחר ההצלחה שנחלנו בעולם המיחשוב האישי עברנו מהפך, שכולל מתן פתרונות בעולמות הדטה סנטר, האחסון, תחנות הקצה ואבטחת המידע. מטרתנו כיום היא לספק פתרונות מקצה לקצה בעולמות החומרה, התוכנה והשירותים. הדגש שאנחנו שמים הוא על מתן פתרונות ולא על מוצרים. מדובר בפתרונות המניבים את החזר ההשקעה המהיר ביותר עבור הלקוחות. ככלל, השינוי שעברנו בשנים האחרונות הושלם. אנחנו ממוצבים כספקי פתרונות איכותיים – של חומרה, תוכנה ושירותים.

כל הרכישות שביצעה החברה בשנים האחרונות הרחיבו את ההיצע שלנו. כעת, כל המארג הזה מתחבר לכדי מענה אחד כולל, מקצה לקצה. דל מציבה את עצמה כשחקנית מפתח בעולם הארגוני. אנחנו טובים בתמיכה בלקוחות, במענה לצרכים הספציפיים שלהם ויש לנו את היכולת לענות על הצרכים העסקיים בארגונים, על בסיס טכנולוגיה.

אסטרטגיית הרכישות של החברה בשלוש השנים האחרונות נעשתה כחלק מרכזי מהשינוי אותה עברה. ביצענו 20 רכישות, על מנת לענות על מגמות העל בעולם המיחשוב: מיחשוב ענן, וירטואליזציה ו-Big Data. כך, לצד פתרונות בעולם אבטחת המידע אנחנו מספקים גם פתרונות בעולם ניהול הנתונים, על מנת שניתן יהיה להפוך אותם למידע בעל ערך עסקי".

נראה שאתם הולכים בכיוון של יבמ (IBM) ו-HP…
"ממש לא. שתי החברות הללו מתמקדות בשרתים, שירותים ומיקור-חוץ. ברגע שהן מגיעות לחברה, הן מחפשות למכור לה כמה שיותר מוצרים. זו לא דרכנו. אנחנו לא באים מהכיוון של הייעוץ אלא מעצבים פתרונות לארגונים בגודל בינוני, ומשם מתאימים אותם – מגדילים אותם לארגוני אנטרפרייז או מקטינים אותם לארגונים קטנים יותר. הדגש בדל הוא על הטמעת פתרונות, עם יכולת לספק מענה שכזה מקצה לקצה".

לסיום, מה אתה יכול לומר על הפיכת החברה לפרטית?
"מדובר על מהלך שמוביל מייסד ומנכ"ל החברה, מייקל דל, בשיתוף עם פירמת Silver Lake Partners. הצבעה בנושא תהיה ביולי. אני מאמין שהמהלך יוביל להאצת המימוש של האסטרטגיה שלנו ושנוכל להשקיע יותר משאבים באספקת פתרונות ללקוחות הארגוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים