Incentives Solutions תטמיע מערכת ניהול תגמול עובדים בלן טלקום; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הטמעת מערכת ה-SPM מבוססת הענן תאפשר לחברה לרכז בה את כל המדדים, היעדים והתמריצים שניתנים לעובדים ● היא תוטמע בסניפי לן טלקום בארצות הברית, סינגפור ובריטניה ● טל פרנק, מנכ"ל משותף ב-Incentives Solutions, חוזה שהמערכת תניב לחברה התייעלות של כ-10% בשנה הראשונה ושל כ-30% לאחר מכן

חברת Incentives Solutions, מפתחת מערכת להגברת מכירות ותמריצי עובדים, הודיעה, כי חברת לן טלקום בחרה במערכת ה-SPM שלה, מבוססת הענן, לניהול תהליכי התגמול של מנהליה ועובדיה בסניפיה בארצות הברית, סינגפור ובריטניה. הפרויקט מבוצע ביישום משותף של שתי החברות והוא צפוי לעלות לאוויר בסוף יולי הקרוב. היקפו הכספי נאמד בכמה מאות אלפי שקלים.

לן טלקום הינה ספקית גלובאלית לאספקת פתרונות תקשורת לעסקים בעולמות הבריאות והבנקים, וכן לחברות מסחריות. הטמעת המערכת תאפשר לחברה לרכז בה את כל המדדים, היעדים והתמריצים.

עם יישום המערכת יוכלו המנהלים העסקיים ומנהלי הכספים של החברה לקבל תמונת מצב מיידית ומלאה בנוגע לרמת העמידה ביעד של כל עובד, מעקב מכירות ודגשים לאפשרויות שיפור הביצועים. אנשי המכירות יקבלו את הנתונים גם במכשיר המובייל, ברמה יומית, כך שהעובד יוכל לקבל על בסיס התמריץ מוטיבציה בזמן אמת, ללא צורך להמתין עד לסוף הרבעון, ולדעת באמצעות המערכת מה עליו לעשות כדי להגיע ליעדיו ואף לחצות אותם.

המערכת החדשה תחליף את תהליכי העבודה מבוססי האקסל (Excel) בהם השתמשה לן טלקום עד כה.

טל פרנק, מנכ"ל משותף ב-Incentives Solutions, אמר ש-"המערכת החדשה מאפשרת למנהלי לן טלקום להניע את הארגון לעמוד ביעדיו. היא מלווה ומכוונת אותם ברמה יומית מה בדיוק צריך לעשות כדי להגיע אל היעד, ללמוד מפעילותם של עובדים אחרים בחברה ולהפיק לקחים".

הוא חוזה, כי "החזר ההשקעה של המערכת יהיה מהיר ולן טלקום תשיג גידול בהיקף המכירות וחסכון תפעולי משמעותי. בשנה הראשונה תתייעל החברה בהיקף של כ-10% ובהמשך – בהיקף של כ-30%".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים