ליאורה שכטר, עיריית תל אביב יפו: "המטרה היא להנגיש כמה שיותר שירותים לאזרחים דרך האינטרנט"

העירייה מבצעת בימים אלה שורה של פרויקטים שעונים למטרה זו, אמרה שכטר, מנהלת אגף המיחשוב ומערכות המידע של עיריית תל אביב-יפו, במפגש השנתי של פורום C3 של אנשים ומחשבים בפראג ● ביניהם היא ציינה את העלאת ארכיון תיקי הבניין העירוני לרשת, פריסת אינטרנט אלחוטי חינם ברחבי העיר והטמעת מועדון לקוחות דיגיטל

"המטרה שלנו היא להנגיש כמה שיותר שירותים לאזרחים דרך האינטרנט", כך אמרה ליאורה שכטר, מנהלת אגף המיחשוב ומערכות המידע של עיריית תל אביב-יפו. לדבריה, באחרונה נחשף אונליין ארכיון תיקי הבניין העירוני, שבמסגרתו "סרקנו את התיקים, חשפנו החוצה יישום עם ממשק וכך שינינו מהותית את אופי קבלת השירות בתחום תיקי הבניין".

שכטר דיברה במסגרת פאנל שנושאו "תוכניות העבודה של המנמ"רים על רקע ההאטה במשק". הפאנל התקיים במסגרת מפגש פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, C3, שנערך בפראג בסוף השבוע האחרון. השתתפו בו יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות IT והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה. מנחה הפאנל היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

פרויקטים נוספים אותם ציינה שכטר בדבריה הם פריסת אינטרנט אלחוטי חינם ברחבי העיר והטמעת מועדון לקוחות דיגיטל. מטרת פרויקט זה היא לספק מידע ושירותים מותאמים לקוח, דוגמת הודעות על סגירת עורק תחבורה ראשי בעיר.

לדברי שכטר, תקציב המיחשוב של עיריית תל אביב-יפו, שעומד על 150 מיליון שקלים, לא ישתנה בחודשים הקרובים, כיוון שבאמצע השנה לא משנים דברים שנקבעו בתחילתה. היא ציינה, כי יש באגף שבראשותה 350 עובדים וכי "אנחנו נעזרים לא מעט בספקים חיצוניים ורוכשים טכנולוגיות מבחוץ".

עבודת אגף מערכות המידע של עיריית תל אביב-יפו מתאפיינת, לדבריה, בשתי מגמות סותרות: הקיצוץ בעלויות השוטפות אל מול היכולת לספק ערך מוסף על בסיס הטמעת טכנולוגיות חדשות. "היכן שהטכנולוגיה משמשת כמנוע צמיחה ארגוני, שם יהיה המקום בו נטמיע פרויקטי IT", הוסיפה.

תמונה קבוצתית של משתתפי מפגש פורום C3 בפראג. צילום: מולי נעים (הקליקו להגדלה)

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים