אבנר פליגמן, דל: "מנהלי ה-IT צריכים לשנות את דפוסי החשיבה ולשים את היישום במרכז"

"המצב כיום הוא שכל אחד מאנשי ה-IT מרוכז בנישה שלו, בפתרונות הטכנולוגיים ובזמינות שלהם; זה לא כלכלי ולא יעיל", אמר פליגמן, מנהל תחום שרתים ב-דל ישראל ● לדבריו, "השנה צפויה להיות קשה עבור המנמ"רים ורק אם הם יערכו שינויים ויקבלו כלים שיקלו על עבודת ה-IT הם יצליחו לשרוד אותה"

"ה-IT לא מצליח כיום לעמוד בדרישות העסק. כל שינוי טכנולוגי ברמת התשתיות או האחסון מחייב דיונים ארוכים שמרחיקים את הפתרון ממימוש. לכן, מנהלי ה-IT צריכים לשנות את דפוסי החשיבה שלהם ולשים את היישום במרכז", כך אמר אבנר פליגמן, מנהל תחום שרתים ב-דל (Dell) ישראל. לדבריו, "השנה צפויה להיות שנה קשה עבור המנמ"רים. רק אם הם יצליחו לערוך שינויים שיאפשרו להם לקבל כלים שיביאו לכך שעבודת ה-IT תהיה קלה ומהירה יותר הם יצליחו לשרוד אותה".

פליגמן דיבר במפגש פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, C3, שנערך בפראג בסוף השבוע האחרון, בהשתתפות יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT ובהנחיית פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

בדבריו ציין פליגמן, כי "דל רכשה בשנים האחרונות כמה וכמה חברות על מנת לספק למערכי המיחשוב הארגוניים פתרון מקצה לקצה – מרמת תחנות הקצה עד הדטה סנטר הארגוני. זאת, כדי לייעל את עבודת הארגון".

הוא הציג כמה פתרונות של החברה, חלקם פרי פיתוח פנימי וחלקם על בסיס רכישות. לדבריו, "מדובר בהעמדת מערכת מרכזית אחת בדטה סנטר, שמנהלת את כל צרכי הלקוחות המפעילים יישומים שונים ומנתבת את המשאבים שדרושים להם לעבודה, אולם משאירה את השליטה והניהול בידיה". פליגמן אמר ש-"המצב כיום הוא שכל אחד מאנשי ה-IT מרוכז בנישה שלו, בפתרונות הטכנולוגיים ובזמינות שלהם. כשיש בעיה באחסון – רוכשים עוד מערכות אחסון, כשיש בעיה בתעבורת רשת – משקיעים בתשתיות רשת. זה לא יעיל ולא כלכלי. התשתיות הן לא הדבר החשוב, אלא הלקוח שמפעיל את היישומים".

כמו כן, פליגמן הציג את משפחת מוצרי Dell Active Infrastructure שלדבריו "משמשת כמאגר מרכזי של משאבים שיתנו מענה לכל צרכי הארגון. מדובר באתגר שהוא יותר ניהולי מאשר טכנולוגי. זהו פתרון מוכלל, ש-'רואה' את היישום במרכז, כזה שמאפשר להם – ולא לתשתית – להיות שם. במסגרת פתרון זה, התשתית היא זו שמשרתת את היישומים. המערכת מאפשרת הטמעה של יישומים בצורה קלה יותר, אחודה ופשוטה".

פליגמן ציטט מחקר של גרטנר (Gartner) לפיו בעתיד הקרוב, רוב השרתים שיימכרו יהיו עבור פתרונות מרכזיים, שיקצו משאבים בהתאם לצורך, וחלק מהם יהיה בענן.

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים