פייסבוק משפרת את תהליך הטמעת הפרסום עבור מפתחי היישומים
מפתחי יישומים יכולים כעת ליצור ולהריץ התקנה של פרסום בתוך היישום בצורה פשוטה, על ידי הכנסת קישור ליישום שלהם בחנויות היישומים של אפל וגוגל - במקום רישום היישום שלהם בפייסבוק ● המפתחים צריכים רק להחליט על קהל היעד שלהם ועל התקציב כדי לשחרר את מודעת הפרסום
פייסבוק (Facebook) פועלת במרץ להגדלת הכנסותיה מפרסום והודיעה, כי היא משפרת את תהליך הטמעת הפרסום עבור מפתחי היישומים שרוצים לקדם פרסום ליישומי IOS ואנדרואיד (Android) שלהם.
מפתחי יישומים יכולים כעת ליצור ולהריץ התקנה של פרסום בתוך היישום בצורה פשוטה, על ידי הכנסת קישור ליישום שלהם בחנויות היישומים של אפל (Apple) וגוגל (Google) – במקום רישום היישום שלהם בפייסבוק. המפתחים צריכים רק להחליט על קהל היעד שלהם ועל התקציב כדי לשחרר את מודעת הפרסום.
התהליך המפושט עשוי להשפיע בצורה משמעותית על השורה התחתונה של פייסבוק. בעזרתו יכולה כעת הרשת החברתית לפתות יותר מפתחים לרכוש הפצה ברשת החברתית עבור יישומי iOS ואנדרואיד שלהם.
תגובות
(0)