מלאנוקס שדרגה את מערכת ה-ERP מבוססת אורקל בהיקף מאות אלפי שקלים

מערכת ה-Oracle E-Business Suite נכנסה לפעולה במלאנוקס לפני מספר שנים וכעת שודרגה, כדי לשקף את המציאות הנוכחית שלה ● מדובר בפתרון טכני ייחודי בעלות נמוכה, המאפשר ביצוע הסבה מלאה של המערכת בתוך כמה שעות ולאחריה מבוצעת הסבה של כלל רשומות המערכת אל המבנה החשבונאי החדש

אנשי אורקל (Oracle) ביצעו שדרוג במערכת Oracle E-Business Suite במלאנוקס, כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים לפני כמה שבועות, והיקפו עמד על מאות אלפי שקלים.

אחת מהישויות המרכזיות של מערכת ה-EBS היא כל אותן החשבונות בהם מתנהלים הכספים. מלאנוקס השתנתה וגדלה באופן משמעותי ולכן אורקל ישראל שדרגה את הישות, באופן שתשקף את המציאות הנוכחית של החברה, כמה שנים לאחר שנכנסה המערכת לפעולה.

"מפעל השדרוגים הגלובלי של אורקל" פיתח פתרון טכני ייחודי בעלות נמוכה (Technical Switch), המאפשר ביצוע הסבה מלאה של המערכת בתוך כמה שעות ולאחריה מבוצעת הסבה של כלל רשומות המערכת אל המבנה החשבונאי החדש. את יישום הפתרון במלאנוקס ערכו אנשי אגף הייעוץ והפרויקטים של הסניף המקומי של ענקית ה-IT. הפרויקט כלל ביצוע של שני סבבי בדיקות והסבה לייצור.

אלי ארזי, מנהל פרויקטים באורקל ישראל, אמר ש-"הפרויקט נוהל תוך ביצוע בקרת סיכונים מתמדת מדי יום, כמו גם מעקב התקדמות רציף יומיומי של אנשינו, במטרה לעמוד במשימות היומיות".

מאורקל נמסר, כי "בתקופה הדינמית בה אנחנו חיים, ארגונים חווים מגוון שינויים עסקיים, כגון הרחבת האזור הגיאוגרפי של הפעילות העסקית, מעבר לפעילות גלובלית, מיזוגים ורכישות, ארגון מחדש, שינויי חקיקה וכן שינויים באסטרטגיה הארגונית. שינויים אלה כרוכים בעדכון התהליכים העסקיים – הן במציאות והן במערכות המידע, ומחייבים התאמה של המבנה החשבונאי המוגדר במערכת המידע למציאות החדשה".

אירועים קרובים