יאהו! רכשה חברה שמציעה דפדפן עם יכולות של מדיה חברתית

במסגרת העסקה, בתוך כחודש תפסיק יאהו! להציע את הדפדפן של Rockmelt והטכנולוגיה שמאחוריו תשולב בפלטפורמת המדיה של ענקית האינטרנט ● התנאים הכספיים לא נמסרו אולם על פי ההערכות, יאהו! שילמה בין 50 ל-80 מיליון דולרים ● מדובר ברכישה ה-21 מאז נכנסה מריסה מאייר לתפקיד מנכ"לית יאהו!

יאהו! (!Yahoo) רכשה את Rockmelt, שמציעה דפדפן עם יכולות מובנות של מדיה חברתית. התנאים הכספיים של העסקה לא נמסרו אך מקורות יודעי דבר העריכו שיאהו! שילמה תמורת החברה סכום שנע בין 50 מיליון דולרים ל-80 מיליון דולרים.

במסגרת העסקה, בתוך כחודש תפסיק יאהו! להציע את הדפדפן של Rockmelt, שהוצג בפעם הראשונה ב-2010, והטכנולוגיה שמאחוריו תשולב בפלטפורמת המדיה של ענקית האינטרנט. דוברת החברה הרוכשת מסרה, כי המטרה בכך היא "להציע תכנים בדרכים חדשות".

32 העובדים של Rockmelt, ובהם מנכ"ל החברה, אריק ווישריה, ישולבו ביאהו!. ווישריה ימונה לתפקיד סגן נשיא להנדסה בחטיבת המכשירים הניידים של החברה. זאת, לאחר שבשנה האחרונה התמקדה Rockmelt בגרסה של הדפדפן למכשירים ניידים וזנחה את הגרסה המיועדת למחשבים שולחניים, שלא זכתה להצלחה רבה.

עסקה זו היא הרכישה ה-21 במספר שמבצעת יאהו! מאז שנכנסה מריסה מאייר לתפקיד מנכ"לית החברה. במרבית העסקות הללו נרכשו חברות קטנות. הרכישה הגדולה ביותר שביצעה יאהו! תחת הנהלתה של מאייר, של אתר Tumblr, נעשתה בחודש מאי האחרון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים