LG השיקה טלפון שכולל מסך מגע וגם מקלדת QWERTY

המקלדת של המכשיר, שנקרא Enact, נשלפת החוצה מתחת לטלפון, כמו במכשירים ותיקים ● מדובר במכשיר שמיועד לרמת הכניסה ומבוסס על מסך מגע בגודל 4 אינץ' ברזולוציה נמוכה יחסית של 800x480 פיקסלים ועל מעבד כפול ליבה של קוואלקום מהדור הקודם ● מערכת ההפעלה של המכשיר היא אנדרואיד 4.1.2 וגרסה לא נעולה שלו עולה 350 דולרים

LG חוזרת לימי המקלדת הפיזית: החברה השיקה טלפון חדש בשם Enact שמגיע הן עם מסך מגע והן עם מקלדת QWERTY שנשלפת החוצה מתחת לטלפון.

מדובר במכשיר שמיועד לרמת הכניסה. הוא מבוסס על מסך מגע בגודל 4 אינץ' ברזולוציה נמוכה יחסית של 800×480 פיקסלים ועל מעבד כפול ליבה של קוואלקום (Qualcomm) מהדור הקודם, ה-Snapdragon 4 Pro, במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ. הוא מצויד ב-1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ומגיע עם 8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי, שניתן להרחבה עם כרטיס microSD.

מערכת ההפעלה של המכשיר היא אנדרואיד 4.1.2 (Android 4.2.1) והוא מציע גם קישוריות LTE. יש בטלפון בנוסף מצלמה אחורית של 5 מגה-פיקסלים עם מבזק לד ומצלמה קדמית באיכות VGA בלבד. הסוללה יחסית גדולה ומציעה נפח עבודה של 2,460mAh.

מעבר לכך מצויד הטלפון בכמה יישומים אותם LG כללה בטלפונים האחרונים שהשיקה, כולל ה-Q Translator ,QuickMemo וכן יכולת להפעיל את המצלמה בעזרת פקודה קולית. כמו כן, ניתן לפתוח שני חלונות פעילים אחד לצד השני בעזרת QSide 2.0.

הטלפון הושק עבור וריזון (Verizon) האמריקנית, אולם ניתן לקנות גרסה לא נעולה שלו תמורת 349.99 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים