סוף סוף: ההשקה הרשמית של סירי תתקיים בעוד יומיים, יחד עם iOS 7

העוזרת האישית של אפל כאן כבר מזמן, אולם עד כה היא הייתה בגרסת בטה בלבד ● בעלי iPhone ו-iPad שישדרגו ל-iOS 7 יקבלו שדרוג גם של סירי ● בין החידושים בגרסה הסופית של סירי: הצבת הודעות בטוויטר ובפייסבוק, חיפוש בבינג וקול נשי חדש

אפס ממשק משתמש

סירי (Siri), העוזרת האישית הקולית המשולבת במכשירי אפל (Apple), כאן כבר מזמן, אולם מעולם לא הושקה רשמית. המצב יתוקן בעוד יומיים, 18 בספטמבר, אז היא תושק ביחד עם ההשקה של מערכת ההפעלה iOS 7. עד כה הייתה סירי במצב של בטה בכל המכשירים בהם היא שולבה – iPhone 4S ,iPhone 5 ו-iPad מהדורות השלישי והרביעי.

בעלי המכשירים שיעדכנו את גרסת מערכת ההפעלה שלהם ל-iOS 7 יזכו גם לעדכון הגרסה של סירי. אפל אף תשנה מעט עם השקת הגרסה הסופית את הלוגו של העוזרת האישית וכן את ההתייחסות אליה. כעת אומרים בחברה, כי "סירי מבינה את מה שאתם אומרים, יודעת למה אתם מתכוונים ואפילו מדברת אליכם בחזרה".

הקול בגרסה הנשית של סירי יתחדש וניתן יהיה לבחור בינו לבין קול גברי. כמו כן, העוזרת האישית תוכל מעתה לחפש בוויקיפדיה (Wikipedia), בטוויטר (Twitter) וב-בינג (Bing), מבלי לצאת החוצה מהתוכנה כדי להציג את התוצאות בדפדפן הסאפרי (Safari).

יש בגרסה הסופית של סירי מספר תכונות חדשות נוספות, בהן האפשרות לבקש ממנה להריץ אפליקציה מסוימת ולשלוח עדכונים לטוויטר ולפייסבוק (Facebook). זאת, לצד האפשרויות הוותיקות, כמו לשאול שאלות כלליות, לדוגמה "אז מה לעשות עכשיו", ולחכות להמלצות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים