מלם מערכות העלתה אתר אינטרנט חדש לבזק בינלאומי בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

בשלב הראשון של הפרויקט, שכבר הסתיים, הוקם אתר תדמיתי, עם מערכת ניהול תוכן וחיבור של אתרים נוספים של החברה לטובת לקוחות הקצה ● בתום השלב השני, שיקרה בדצמבר הקרוב, תוכל בזק בינלאומי למכור מוצרים ללקוחותיה העסקיים והפרטיים דרך האתר

AlphaCSP, חטיבת הג'אווה (Java) של מלם מערכות, פיתחה והעלתה לאוויר אתר אינטרנט חדש לבזק בינלאומי, בפרויקט שארך כשנה וחצי. היקפו הכספי עומד על מיליוני שקלים.

הפרויקט חולק לשני שלבים: בשלב הראשון, שכבר הסתיים, הוקם אתר תדמיתי, עם מערכת ניהול תוכן וחיבור של אתרים נוספים של החברה לטובת לקוחות הקצה. בתום השלב השני, שיקרה בדצמבר הקרוב, תוכל בזק בינלאומי למכור מוצרים ללקוחותיה העסקיים והפרטיים דרך האתר.

אתר האינטרנט החדש של בזק בינלאומי כולל אזור אישי עם אפשרויות פעולה ללקוחות, שתתרחבנה בעתיד: צפייה במוצרים, צפייה בחשבוניות ופירוט שיחות, עדכון פרטים אישים ועוד. הוא מתאפיין ביכולות המסופקות למנהלי האתר, לרבות מערכת לניהול פורטלים על בסיס LifeRay – פלטפורמת תוכן וניהול תוכן מבוססת קוד פתוח; מערכת בק אופיס שמספקת ניטור קבוע לאתר; מערכות טיוב נתונים; ושימוש בטכנולוגיות ה-ווב HTML5 ,css3 ,jQuery ו-GWT, שמאפשרות חוויית משתמש ופונקציונליות. בצד השרת נעשה במסגרת הפרויקט שימוש נרחב בטכנולוגיות Spring ו-Hibernate.

לדברי אסף אביב, סמנכ"ל שיווק בבזק בינלאומי, "אנחנו מעוניינים להוביל בשירותים אותם אנחנו מספקים ללקוחות באמצעות אתר האינטרנט של החברה".

דורון גיגי, סמנכ"ל אגף יישומים וטכנולוגיות במלם מערכות, אמר כי "אתרי אינטרנט בחברות המספקות שירותים מאופיינים בדרישות חוויית משתמש גבוהה ואינטראקטיבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים