סלקום נכנסת לשוק הטלפוניה הקווית: מציעה שנה חינם למתניידים

חברת הסלולר תספק את שירותי הטלפונים הנייחים בטכנולוגיית IP ● מאחר שמדובר בשוק רווי, בחרה סלקום להתמקד בניוד מספרים ולא בהצטרפות לשירות בלבד - והשיקה מבצע בהתאם

סלקום היא מעתה לא רק חברת סלולר, אלא גם חברה שמציעה שירותי טלפוניה קווית. היא הודיעה היום (ב') על כניסתה לשוק זה, באמצעות טכנולוגיית IP.

יחד עם ההכרזה על הכניסה לתחום הטלפוניה הקווית השיקה סלקום מבצע שקובע, כי כל מנוי על הסלולר של החברה שינייד את המספר הקווי שלו אליה יקבל את השירות למשך שנה בחינם. המבצע מיועד גם ללקוחות סלולר של חברות אחרות שיניידו את המספר שלהם לסלקום. במסגרת התוכנית תספק החברה ללקוחות את נתב התקשורת להתקנה עצמית בחינם ואם הם ירצו שהטכנאי יתקין, יהיה עליהם לשלם 299 שקלים. מחיר החבילה לאחר תום המבצע יעמוד על 69 שקלים לחודש, לשיחות ללא הגבלה בארץ.

אין זה סוד שחברות הסלולר מתכננות להיכנס לתחומי תקשורת נוספים, מאחר ששוק הסלולר רווי. כמו כולן, גם סלקום מחפשת מנועי צמיחה חדשים וקרוב לוודאי שכשיקום השוק הסיטונאי לתשתיות תקשורת, נראה את החברות הסלולריות נכנסות גם לתחום הטלוויזיה הרב ערוצית.

עם זאת, גם שוק הטלפוניה הקווית נחשב רווי, כאשר 88% מהלקוחות מנויים על השירותים של בזק או הוט (HOT). לכן, סלקום בחרה להתבסס על ניוד מספרים ולא על הצטרפות לשירות בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים