צפו: הפנייה המרגשת של אבא לבן שמת למארק צוקרברג

ג'ון ברלין מארצות הברית פרסם ביו-טיוב פנייה אישית למייסד ומנכ"ל פייסבוק להכין סרטון Look Back גם לבנו, שהיה לו חשבון ברשת החברתית ונהרג לפני שנתיים

ההשקה של סרטוני ה-Look Back, אותם סרטונים שמסכמים עבור כל אחד ממשתמשי פייסבוק (Facebook) את הפעילות שלהם ברשת החברתית, הביאו לפנייה מרגשת של אבא שבנו מת למארק צוקרברג. האב פרסם בפייסבוק וביו-טיוב (YouTube) סרטון מרגש בו הוא מבקש מהמנכ"ל והמייסד ומצוותו להכין סרטון Look back גם לבנו המנוח, ג'סי ברלין, שמת לפני שנתיים בגיל 22, ולשלוח אותו למשפחה.

"אתה צריך לעשות משהו משוגע כשאתה כבר לא יודע מה לעשות, וזה מה שאני צריך לעשות עכשיו", פותח האב, ג'ון ברלין, את הסרטון. "אני פונה למארק צוקרברג בפייסבוק, שהכין את הסרטונים האלה שכולם משתפים, ואני חושב שהם נהדרים".

"הבן שלי מת ב-28 בינואר 2012", אמר האב כשהוא ממרר בבכי, "ואנחנו לא יכולים לגשת לחשבון הפייסבוק שלו. ניסיתי אי-מייל ודרכים שונות, אבל זה לא עובד. כל מה שאנחנו רוצים הוא לראות את הסרטון. זה הכול, אפילו לא לגשת לחשבון שלו".

הוא פנה לגולשים ברשת החברתית: "אני מבקש מכם לשתף את הסרטון הזה ואולי מישהו יראה את זה ויתחשב. אני יודע שזו בקשה חריגה אבל לא אכפת לי – אני רוצה לראות את הווידיאו של הבן שלי. בבקשה עזרו לי".

הסרטון פורסם אתמול (ד') ועד כה זכה לשיתופים רבים בפייסבוק ולכ-740 אלף צפיות ביו-טיוב. החברה מודעת לבקשתו של האב ועובדת על הכנת הסרטון של בנו. האב פרסם גם סרטון מעדכן, בו הודה למשתפים ואמר כי נראה שהמסר עבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים