אפל שחררה את iOS 7.1

עדכון הגרסה למערכת ההפעלה כולל בין השאר תמיכה מלאה ב-CarPlay, שיפורים לתוכנות ה-Siri וה-iTunes Radio ● בסך הכל כולל העדכון 41 תיקונים

אילו הפתעות מכינים לנו הפעם? אפל

אפל (Apple) הפתיעה ושחררה מוקדם מהצפוי את העדכון החדש ל-iOS, מה שמביא את מספר הגרסה של מערכת ההפעלה ל-7.1.

העדכון מיועד למכשירי ה-iPhone 4 ומעלה, למכשירי ה-Pad 2 ומעלה, וכן עבור הדור החמישי של ה-iPod. רוב התיקונים והעדכונים שבגרסה החדשה הם בעיקר נסתרים מעין, אבל החשוב בהם הוא תמיכה מלאה ב-CarPlay, תכונה חדשה שמציעה את האפשרות לחבר את המכשירים של אפל לתושבת ייעודית שמותקנת ברכבים חדשים וממשקת אותם ישירות אל מערכת הסטריאו והמסכים ברכבים.

שיפור משמעותי אחר קשור לתוכנת ה-Siri. מעבר להוספת קולות שנשמעים טבעיים יותר עבור חלק מהשפות, המערכת כוללת כעת גם את האפשרות להשתמש במצב לחיצה לדיבור (PTT) על ידי החזקת כפתור הבית של המכשיר בעת השמעת השאילתא.

עדכונים אחרים ניתן למצוא ב-iTunes Radio, תכונה שנוספה למערכת ההפעלה עם השקת גרסה 7 וכבר זוכה לשיפורים כמו האפשרות ליצור רשימת תחנות מועדפות לפי שירים או אמנים, לרכוש אלבומים שבאותו רגע מאזינים להם ועוד; מערכת חיישן ה-TouchID שמשולבת בכפתור הבית עודכנה כך שהיא תעבוד בצורה טובה ונכונה יותר; בעלי מכשירי ה-5s יוכלו לאפשר למצלמה להשתמש באופן אוטומטי במצב HDR בעת שהם מצלמים תמונות; וכן כמה תיקונים ועדכונים בממשק עצמו.

בסך הכל כולל העדכון 41 תיקונים שחלקם מתייחסים לבעיות שקיימות בדור הזה של מערכת ההפעלה מאז השקתה לפני כחצי שנה. לדוגמה, חלק מהתיקונים אמורים גם לעזור לבעלי מכשירי ה-4 וה-4s שהתלוננו על איטיות בהפלת המכשיר מאז התקנת iOS 7.

העדכון הוא בגודל של 268 מגה-בייט והוא זמין דרך העדכון האוטומטי בהגדרות המכשיר, באמצעות Wi-Fi, או באמצעות הורדתו למחשב ושימוש ב-iTunes כדי לעדכן את המכשיר לאחר חיבורו למחשב.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מתן

    עדכון החדש של 7.1 שיבש לי את כל האייפון מסך נהפך לבהיר מידי ושאני מנסה ליפתוח אפליקציה המסך נהפך לשחור ולא מגיב אל תעדכנו חוץ מיזה עכשיו האייפון טס רק שאי אפשר להשתמש בו

אירועים קרובים