האם ג'ורג' וו. בוש השתמש בגוגל כמודל לציורים שלו?

אחרי שנשיא ארצות הברית לשעבר הציג אוסף מציוריו בתערוכה חדשה - מבקר אמנות טוען שהתמונות בהן השתמש בוש כדי לצייר נלקחו ממנוע החיפוש הפופולרי

האם נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ורג' וו. בוש, הסתמך על גוגל (Google) לציורים שלו? את הטענה הזו העלה מבקר אמנות בשם גרג אלן.

אלן טוען שבתור המודלים לציורים שלו, השתמש הנשיא לשעבר בתמונות שמצא במנוע החיפוש הפופולרי. המבקר כתב בבלוג שלו מוקדם יותר השבוע שלא רק שבוש השתמש בגוגל, הוא גם לא חיפש יותר מדי ובחר בתמונות הראשונות שעלו בחיפוש הנושאים אותם רצה לצייר, ושהנשיא לשעבר כלל לא השתמש בכמות האדירה של תמונות שצילמו אנשי המקצוע שליוו אותו בשמונה השנים שלו בתפקיד.

לפי דיווחים של אתר Animal New York, תמונות המקור של חלק מהפורטרטים אותם צייר בוש, כולל אלה של ולדימיר פוטין, אנגלה מרקל וחאמיד קארזאי, נמצאו בקלות בגוגל, בינג (Bing) וחלק שכנו אפילו בוויקיפדיה (Wikipedia).

בוש דיבר על אוסף האמנות שלו בשבוע שעבר בראיון מיוחד ב-Today Show, כדי לקדם את התערוכה החדש "אמנות ההנהגה – הדיפלומטיה הפרטית של הנשיא", ואמר שם שהוא סיפר לבתו שאת ההשראה לציורים שאב מראש ממשלת בריטניה המנוח, ווינסטון צ'רצ'יל, שהתחיל לצייר כתחביב בשנותיו המאוחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים