HOT: "השקנו אינטרנט במהירות של עד 200 מגה-ביט; עד סוף השנה נגיע ל-500 מגה"

החברה מכפילה את המהירות המקסימלית שהיא מציעה לגולשים ומאיצה את מהירות העלאת הקבצים לעד חמישה מגה-ביט ● מחקר שערכה החברה מעלה כי הישראלי הממוצע גולש באינטרנט כ-5.5 שעות בכל יום

אילן צחי, מנכ"ל HOT

HOT השיקה הבוקר (ב') שירות גלישה באינטרנט שלדבריה יכול להגיע עד 200 מגה-ביט. עד סוף השנה מתכוונת החברה להשיק אינטרנט במהירות של 500 מגה-ביט. קצב העלאת הקבצים אצל לקוחות שיתחברו למהירות החדשה יגיע עד כדי חמישה מגה.

החברה למעשה מכפילה את המהירות המקסימלית המוצהרת ללקוחותיה, שעומדת כיום על 100 מגה-ביט. HOT מסרה כי 30% מלקוחותיה גולשים במהירות של 100 מגה-ביט, כחלק מ-60% שגולשים במהירויות של 30 מגה-ביט ומעלה. על פי החברה, היא הכפילה במהלך 2013 את מהירות הגלישה הממוצעת של לקוחותיה ל-37.4 מגה-ביט.

לכבוד השקת האינטרנט במהירות החדשה ערך מכון סאפיו מחקר עבור HOT בו נמצא כי הישראלי מבלה בממוצע 5.5 שעות ביום בגלישה באינטרנט ושימושי האינטרנט של 95% מהמשיבים גדלו בשלוש השנים האחרונות. כמו כן, שיעור הצופים בווידיאו מהרשת כמעט הוכפל בשלוש השנים האחרונות: שלושה מכל ארבעה ישראלים צופים כיום בווידיאו אונליין. גם משך הצפייה היומית מהרשת עלה באופן משמעותי והגיע ליותר מ-3.5 שעות בממוצע. מספר המכשירים המחוברים לאינטרנט מתקרב לשמונה בממוצע בכל משק בית ובכ-75% מבתי האב מתבצעת גלישה בכמה מכשירים במקביל, לפחות פעם ביום. השימוש בגיבוי בענן יותר מהושלש בשלוש השנים האחרונות ל-35%.

לרגל ההשקה יוצאת החברה במבצע טריפל למצטרפים חדשים, שמהירות האינטרנט בו תגיע לעד 200 מגה-ביט תמרות 200 שקלים לחודש, לשלושה חודשים. לקוחות קיימים יוכלו לקבל את המהירות במסגרת מבצע טריפל פלטיניום (כולל HOT Fiber Box) ב-399 שקלים לחודש. אינטרנט בלבד במהירות החדשה יעלה 169 שקלים לחודש.

אילן צחי, מנכ"ל HOT, אמר כי "אנחנו מבטיחים לא לעצור כאן ומתכוונים להציג כבר במהלך 2014 מהירות גלישה של 500 מגה-ביט. HOT תמשיך להציב סטנדרט גבוה בשוק".

HOT

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים