סלקום שלחה במשך שנה ורבע חשבוניות לאדם שנפטר

פניות מצד בני משפחתו של סער רון ז"ל לא גרמו לחברה להפסיק את משלוח החשבוניות ● בנו של המנוח הציע לחברה סלוגנים לקמפיינים הבאים שלה: "'סלקום - מס' 1 גם בעולם הבא' ו-סלקום - איתך לנצח'"

מותו של אדם לא מונע מסלקום להמשיך לגבות ממנו תשלומים – כך לפחות עולה מהמקרה של סער רון ז"ל, שהחברה המשיכה לשלוח לו חשבוניות גם שנה ורבע אחרי שנפטר. זאת, על אף שבני המשפחה של המנוח פנו לחברה פעמיים במהלך השנה שעברה וביקשו ממנה להפסיק את הגבייה.

חשבונית שסלקום שלחה לנפטר. צילום: פייסבוקערן בריל, בנו של רון ז"ל, פרסם אתמול (ב') בעמוד הפייסבוק (Facebook) שלו את אחת החשבוניות שקיבל אביו מסלקום לאחר מותו וכתב: "סלקום, המכנה עצמה 'המשפחה הגדולה בישראל' לא נותנת לתירוץ קטנוני כמו מוות לעצור בעדה מלשלוח עוד ועוד חיובים. לא יודע איך זה אצל משפחות אחרות, אבל אצלנו לא כל כך מקובל לרדוף את המתים על תשלום טלפון".

הוא אף הציע לחברה "סלוגנים אפשריים לקמפיינים הבאים שלה: 'סלקום – מס' 1 גם בעולם הבא' ו-'סלקום – איתך לנצח'".

מסלקום נמסר בתגובה כי "אנחנו מתנצלים בפני הלקוח. מדובר בתקלת מערכת מצערת. נדגיש כי אין מדובר בחשבונית לחיוב אלא בחשבונית איפוס פנימית לצורך זיכוי עקב פטירה שלא הייתה צריכה להישלח. אנחנו מנסים ליצור קשר עם המשפחה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    אולי מישהו בסלקום לא הבין שאין דבר כזה טעות מערכת , אלא אם הוא התכוון במילה מערכת למערכת האנשים, מערכת ממוחשבת לא עושה טעויות. מי שכותב תוכנה או מאפיין תוכנה הוא זה שעושה טעויות.

אירועים קרובים