איירווטש, סיטריקס, גוד, יבמ ומוביילאיירון מובילות את עולם הניידים בארגונים

המשמעות היא, על פי דו"ח מחקר של גרטנר, שהחברות הללו עונות גם על יכולת המימוש וגם על החזון

איירווטש (AirWatch), סיטריקס (Citrix), גוד (Good Technology), יבמ (IBM) ומוביילאיירון (MobileIron) הוכרזו כמובילות בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) בעולם ניהול הניידים בארגונים, EMM – כך על פי דו"ח שפרסמה חברת המחקר בסוף השבוע.

גרטנר מסרה כי היא הציבה אותן בריבוע הקסם משום שהן עונות גם על יכולת המימוש וגם על החזון. סאפ (SAP) הוזזה לריבוע ליד, מה שאומר שהיא בשלב האתגר שטרם מומש. בין החברות הנמצאות בריבוע החזון נמנות סימנטק (Symantec) וסופוס (Sophos). מיקרוסופט (Microsoft) וקספרסקי (Kaspersky) לא נמצאות באף אחד מארבעת הרביעים של גרטנר.

בינואר השנה רכשה VMware את איירווטש תמורת 1.54 מיליארד דולר. איירווטש מיוצגת בישראל על ידי מוביסק (Mobisec). בנובמבר רכשה יבמ את פייברלינק (Fiberlink Communications) מפנסילבניה, המפתחת את פלטפורמת התקשורת הארגונית הניידת MaaS360. מובייל איירון מיוצגת בישראל על ידי אקסטנד (Extend). בדצמבר 2012 קנתה סיטריקס את Zenprise ושילמה תמורתה 355 מיליון דולר. Zenprise מיוצגת בארץ על ידי MobileU וסיטריקס מופצת בארץ על ידי קבוצת אמן ו-Arrow ECS ישראל. גוד מיוצגת בישראל על ידי אינוקום (InnoCom) מקבוצת אמן. ה-MaaS360 של יבמ מיוצג בישראל על ידי Mobility in Cloud.

יצוין כי גרטנר הרחיבה השנה את הניתוח בתחום מ-MDM, ניהול הרכיבים הניידים, ל-EMM, ניהול העולם הנייד בארגונים. שינוי זה מבטא את תזוזת השוק לעבר היצע רב יותר של פתרונות לעולם ניהול הניידים, שכולל לא רק את ניהול המכשיר הנייד עצמו אלא גם ניהול תוכן ואפליקציות, תמיכת מחלקות ה-IT בארגונים במשתמשי הקצה וקביעת מדיניות אבטחת מידע ארגונית לתחום. "השימוש במכשירים הניידים בארגונים הופך להיות מורכב ומסובך יותר", ציינו בחברת המחקר. "כך גם הדרישות להגנה על המידע ולתמוך במשתמשי הקצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים