המסע הלא ייאמן של מכשיר iPhone משדה דורה בארצות הברית ליפן ובחזרה

הסמארטפון הקטן יצא לסיור ארוך מאוד בעולם בתוך משלוח גרעיני הדורה, וחצה יבשות עד שהגיע הביתה חזרה בדרך מפתיעה

איבוד סמארטפון הוא חוויה שיכולה להיות טראומטית מאוד, כפי שאכן קרה לקווין וויטני, חקלאי מאוקלהומה. הנ"ל איבד את ה-iPhone שלו באוקטובר האחרון, כשהמכשיר היקר נפל לתוך מיכל ענק של גרעיני הדורה שנאספים בשדה ושקע שם כמו מחט בערמת שחת בדמות 140 אלף קילוגרמים של זרעים.

נראה שנסים בכל זאת לפעמים מתרחשים, וה-iPhone האבוד הזה, הוא-הוא ולא אחר, הגיע בחזרה לרשותו של וויטני חודשים רבים לאחר שנפרד ממנו בכאב לב ולא ציפה לראותו שוב.

ה-iPhone המדובר יצא לסיור ארוך מאוד בעולם בתוך משלוח גרעיני הדורה, וחצה יבשות, נהרות וימים – במשאיות, בדוברות וברכבות וגם באוניית משא – עד שהגיע לידיו של פועל במפעל תבואה יפני, שכנראה קיבל שוק קטן כשבמקום זרעי דורה שלה מארגז זרעים שהגיע מאמריקה מכשיר iPhone נחמד…  לאחר עבודת בילוש קטנה, מצא הפועל היפני את בעליו של ה-iPhone ועשה את מה שצריך לעשות כל אדם ישר דרך.

עכשיו היה זה תורו של וויטני לקבל את השוק שלו, כאשר ביום בהיר אחד צלצל הטלפון שלו ומישהו שאל אותו האם הוא קווין וויטני והאם איבד את ה-iPhone שלו. כמה ימים לאחר שענה בחיוב, הגיעה אליו חבילה בדואר ובתוכה מצא את המכשיר האהוב שלו, ששרד את מסע התלאות במצב לא רע בכלל.

וויטני ההמום הצליח להדליק את המכשיר ואפילו לצפות בתמונות היקרות ללבו שהיו מאוחסנות במכשיר, מחתונת בתו ומאירועים משפחתיים אחרים. "זה פשוט מטורף… לא להאמין!" הוא סיפר ל-MPTV, ושקע בהרהורים פילוסופיים על כמה שהעולם שלנו קטן…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים