בגלל המצב: חברת החשמל הוסיפה אפשרות לדווח על מפגעים בטיחותיים באפליקציה

אזרחים שנתקלים במפגעים יכולים לצלם אותם ולשלוח את התמונה לחברת החשמל ● ניתן להוריד את העדכון בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל

מטמיעים ומתעדכנים. חברת החשמל

חברת החשמל השיקה הבוקר (ה') אפשרות חדשה באפליקציה שלה שאזרחים יכולים באמצעותה לדווח על מפגעים בטיחותיים בחשמל. הדבר מקבל משנה חשיבות לנוכח המצב הביטחוני: פגיעות טילים ורסיסים עלולות להביא להיווצרותם של מפגעי בטיחות.

כל מה שנדרש לעשות על מנת לדווח על המפגע הוא לצלם אותו ולשלוח את התמונה באמצעות האפליקציה. המידע יועבר לעובדים הרלוונטיים של חברת החשמל, שיטפלו במפגע במהירות האפשרית. ניתן להוריד את העדכון בחנויות האפליקציות של גוגל (Google) ואפל (Apple).

בנוסף, חברת החשמל מאפשרת לדווח לה על תקלה או מפגע בטיחותי באמצעות אתר האינטרנט, דף הפייסבוק (Facebook) ומרכז השירות 103. ככלל, מבקשת החברה מהציבור לגלות ערנות, בימים אלה של מתיחות ביטחונית – ובכלל.

אלי גליקמן, מנכ"ל חברת החשמל, אמר כי דיווח על המפגעים הופך את לקוחות החברה לשותפים באיתור יעיל שלהם, ובכך יכולים לסייע לאנשיה, בפרט במצבי חירום, לחסוך זמן יקר באיתור המפגע ובטיפול בו במהירות. "חברת החשמל תמשיך במאמציה להטמיע ולהכניס למערך השירות בחברה שירותים נוספים שיובילו לשיפור השירות ולשמירה על חיי אדם", הוסיף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים