לינקדאין רכשה חברה שסורקת ברשת אחרי שמות של חברים וקשרים מקצועיים

Newsle מבצעת את הסריקה באתרי חדשות ובלוגים מקצועיים, ומתמקדת ברשת הקשרים של המשתמש ● סכום הרכישה לא פורסם

תוצאות מעורבות. לינקדאין

הרשת החברתית המקצועית לינקדאין (Linkedin) הודיעה כי רכשה את הסטארט-אפ Newsle, שסורק אתרי אינטרנט בחיפוש אחר שמות של חברים, קשרים מקצועיים ודמויות חשובות אחרות שכלולות ברשת הקשרים של המשתמש. הסקירה מתמקדת באתרי חדשות ובלוגים מקצועיים. סכום העסקה לא פורסם.

המטרה ברכישה זו, לפי לינקדאין, היא לאפשר למשתמשים ברשת לקבל מידע איכותי יותר שכולל עדכונים שוטפים לגבי האנשים הכלולים ברשת שלהם. משימה זו יכולה להפוך קשה במיוחד למי שמחובר לכמות גדולה של משתמשים.

"השילוב בין Newsle ללינקדאין הוא חדשות טובות למקצוענים בכל מקום, מכיוון שזה אומר שהם יקבלו תובנות מעמיקות ורלבנטיות יותר אודות האנשים שחשובים להם", אמר ריאן רוסלנסקי, מנהל מוצרי התוכן בלינקדאין.

Newsle הוקמה ב-2011 וגייסה עד היום כ-2.6 מיליון דולר ממקורות שונים. מהחברה נמסר כי "הקמנו את Newsle במטרה פשוטה: לספק חדשות חשובות אודות האנשים שמעניינים אתכם. גם ללינקדאין יש את התשוקה לספק תובנות שיכולות לעזור למקצוענים לעשות את העבודה שלהם טוב יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים