נס תטמיע בכללית מערכת לניהול בתי חולים של סאפ, בפרויקט בהיקף עשרות מיליוני שקלים

נס התמודדה, וגברה במכרז, על HP ישראל ויבמ ישראל ● עשרות מעובדיה יעסקו בהטמעת המערכת ובתחזוקתה לאחר עלייתה לאוויר

יחיאל גפנר, מנמ"ר שירותי בריאות כללית. צילום: קובי קנטור

נס טכנולוגיות תקים מערכת מנהל חולים בכל בתי החולים של שירותי בריאות כללית. המערכת תהא מבוססת פלטפורמה של סאפ (SAP). הפרויקט יחל בימים אלה וצפוי לארוך כשנה וחצי. היקפו הכספי של הפרויקט, הכולל הטמעה ותחזוקה של המערכת לכמה שנים – עומד על עשרות מיליוני שקלים.

הפתרון (IS-H Industry Solution for Healthcare) כולל קליטה ושחרור של חולים, תיעוד התהליכים האדמיניסטרטיביים המלווים את מהלך האשפוז, ניהול הנושאים הכספיים ותפעול מערך בתי החולים. המערכת תטפל במערך ניהול אדמיניסטרטיבי של הטיפול בחולים, החל מרגע קליטתם ועד שחרורם, בכל 14 בתי החולים של שירותי בריאות כללית בארץ. המערכת תטפל בכל מערך הרשמות הרפואית, המינהל, ההתחשבנות הכספית ועוד.

נס התמודדה, וגברה במכרז, על HP ישראל ויבמ (IBM) ישראל. עשרות מעובדיה יעסקו בהטמעת המערכת ובתחזוקתה לאחר עלייתה לאוויר. יישום פתרון ה-IS-H בכללית נועד לתת מענה לצורך בהחלפת מערכת ה-ATD הקיימת ומהווה המשך והרחבה למערכת ה-ERP של סאפ המוטמעת בשירותי בריאות כללית בתחומי לוגיסטיקה, כספים ומשאבי אנוש.

יחיאל גפנר, סמנכ"ל מערכות מידע, שירותי בריאות כללית, אמר כי "מטרת הפרויקט היא לשפר את השירות למטופלים ולנהל את כל תהליך הטיפול בהם בצורה יעילה יותר. הפתרון הנבחר משלב את הבנת הצורך בליבת העסקים.

גיא דנציג, משנה למנכ"ל ומנהל קבוצת הפתרונות העסקיים בנס טכנולוגיות.  צילום: ניב קנטור הפרויקט יאפשר לנו לנהל במקום אחד את כל המידע המנהלי אודות הטיפול בחולה המגיע לאשפוז, כולל כל התיעוד סביב הזימון לטיפול ולבדיקות. בשנים האחרונות אנו מבצעים השקעות גדולות במערך המחשוב בכללית, אשר משפיעות במישרין על איכות הרפואה ועל יעילות השירות ללקוחותינו".

גיא דנציג, משנה למנכ"ל ומנהל קבוצת הפתרונות העסקיים בנס טכנולוגיות, אמר לאנשים ומחשבים כי "שירותי בריאות כללית הוא לקוח ותיק ואסטרטגי של נס. הפרויקט נוגע במערכות הליבה של הכללית, ובמסגרתו נספק פתרון שיניב ערך עסקי מיטבי ללקוח. הפרויקט יהווה קפיצת מדרגה בכל הנוגע לאיכות הטיפול בחולים. הפרויקט מביא ליצירת ערוץ התחשבנות אחד של הכללית מול לקוחותיה, תוך טיפול בכל מחזור חיי המאושפז, מהרגע בו הוא נכנס לבית החולים, או ביקר במרפאת חוץ – תוך שיפור השירות וייעלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים