לינקדאין מציגה: זינוק בהכנסות – ומעבר להפסד נקי

הכנסות החברה ברבעון השני של השנה צמחו ב-47% ליותר מחצי מיליארד דולר וההפסד הנקי עמד על כמיליון דולר ● הסיבה למעבר להפסד: עלייה חדה בחבות המס

תוצאות מעורבות. לינקדאין

לינקדאין (LinkedIn) סיימה את הרבעון השני של השנה עם גידול בולט בהכנסות, אולם גם מעבר להפסד נקי – בגלל גידול חד בחבות המס.

הכנסות הרשת החברתית זינקו ברבעון ב-46.81% ל-533.88 מיליון דולר לעומת 363.66 מיליון ברבעון השני של 2013. בנוסף, החברה עברה להפסד נקי של 954 אלף דולר בהשוואה לרווח של 3.73 מיליון. ההפסד הנקי שמיוחס לבעלי המניות הסתכם ב-1.03 מיליון דולר מול 3.73 מיליון. לינקדאין עברה מרווח להפסד גם ברווחיות למנייה: היא רשמה הפסד נקי של 0.01 דולר לעומת רווח נקי של 0.03 דולר. הסיבה למעבר היא זינוק של קרוב לפי שלושה בחבות המס – מ-4.11 מיליון דולר ל-12.14 מיליון.

עוד עולה מהדו"חות כי ההוצאות הכלליות של החברה זינקו ב-46.18% ל-519.76 מיליון דולר בהשוואה ל-355.57 מיליון. מתוכן, ההוצאות הגולמיות האמירו ב-41.15% ועמדו על 69.54% מול 49.26 מיליון, הרווח הגולמי זינקו ב-47.88% ל-464.34 מיליון דולר לעומת 314.38, הרווח הגולמי השולי עמד על 86.98% בהשוואה ל-86.45%.

בסעיפים התפעוליים, ההוצאות זינקו ב-46.99% ל-450.22 מיליון דולר מול 306.3 מיליון והרווח האמיר ב-74.45% ל-14.12 מיליון דולר מול 8.1 מיליון.

ג'ף וויינר, מנכ"ל לינקדאין, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הצגנו רבעון חזק מההיבט הפיננסי והמשכנו להשקיע כדי לשפר את חוויית המשתמש ללקוחות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים