Xiaomi עקפה את סמסונג: מחזיקה בנתח הגדול ביותר בשוק הטלפונים החכמים בסין

ההצלחה של Xiaomi בשוק הסיני מיוחסת למחירים הזולים של המכשירים מתוצרתה וליישומים המוצעים לצרכנים ישירות באתר החברה

ארבע שנים בלבד לאחר שהוקמה, עקפה Xiaomi את סמסונג (Samsung) בסין, והדיחה אותה מצמרת השוק הגדול בעולם של הטלפונים החכמים בשוק הגדול בעולם: זאת לאחר שברבעון השני גדל פי שלושה היקף המכירות בסין של הטלפונים החכמים מתוצרת החברה מבייג'ינג, והגיע ל-15 מיליון יחידות.

הנתח של Xiaomi עמד ברבעון השני על 14% מהשוק של הטלפונים החכמים בסין. כך עול מנתונים של חברת המחקר Canalys. במקום השני סמסונג, עם נתח של 12%  ו-13.2 מיליון יחידות ובמקום השלישי לנובו (Lenovo) עם 13 מיליון יחידות. בסך הכל נמכרו בסין ברבעון השני 108.5 מיליון יחידות של טלפונים חכמים, כ-37% מכלל היחידות שנמכרו ברחבי העולם.

מלבד סמסונג הדרום קוריאנית, החברה הזרה היחידה בין עשר היצרניות המובילות של הטלפונים הסלולריים בשוק הסיני היא אפל (Apple) שמכירותיה זינקו בשיעור של 58% מאז שחברת הסלולר הסינית China Mobile החלה להציע את מכשירי iPhone.

החברה אשר החלה למכור את מוצריה בחודש שעבר בהודו במבצע פתיחה אשר הצליח מעל למצופה:  תוך חמש שניות נמכרו 20 אלף מכשירי Mi3 של Xiaomi בהודו, כך על פי נתוני החברה.

"Xiaomi עשויה לחולל מהפכה לא רק בסין, וכדאי לחברות הבינלאומיות לשים אליה לב" ציינה ג'סיקה קווי, אנליסטית של Canalys מסינגפור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים