סין: הפנויים והפנויות הכניסו תשעה מיליארד דולר לעליבאבא
46% מסכום זה מקורו בקניות במכשירים ניידים
היקף המכירות בעליבאבא (Alibaba) ב'יום הפנויים והפנויות' (Singles' Day) – המקבילה הסינית ל'יום שני המקוון' (Cyber Monday) של ארצות הברית – הגיע השנה לתשעה מיליארד דולר, בהשוואה ל-5.6 מיליארד דולר בשנה שעברה. 46% סכום זה מקורו בקניות במכשירים ניידים, על פי ההודעה שפורסמה בחשבון טוויטר (Twitter) של עליבאבא.
'יום הפנויים והפנויות' נולד כשעשוע פנימי של סטודנטים בסין, וזכה לכינוי משום שהתאריך שלו, 11/11, מורכב במלואו מהספרה אחת. בהמשך הפך יום זה למקבילה הסינית ל'יום שני המקוון'. השנה, לראשונה, קידמו באתר עליבאבא את המכירות ביום זה גם ברחבי העולם, ולא רק בסין.
תגובות
(0)