סין: הפנויים והפנויות הכניסו תשעה מיליארד דולר לעליבאבא

46% מסכום זה מקורו בקניות במכשירים ניידים

תוצאות שנתיות טובות, תוצאות רבעוניות מעורבות. עלי באבא

היקף המכירות בעליבאבא (Alibaba) ב'יום הפנויים והפנויות' (Singles' Day) – המקבילה הסינית ל'יום שני המקוון' (Cyber Monday) של ארצות הברית – הגיע השנה לתשעה מיליארד דולר, בהשוואה ל-5.6 מיליארד דולר בשנה שעברה. 46% סכום זה מקורו בקניות במכשירים ניידים, על פי ההודעה שפורסמה בחשבון טוויטר (Twitter) של עליבאבא.

'יום הפנויים והפנויות' נולד כשעשוע פנימי של סטודנטים בסין, וזכה לכינוי משום שהתאריך שלו, 11/11, מורכב במלואו מהספרה אחת. בהמשך הפך יום זה למקבילה הסינית ל'יום שני המקוון'. השנה, לראשונה, קידמו באתר עליבאבא את המכירות ביום זה גם ברחבי העולם, ולא רק בסין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים