עסקת ענק: סאפ רוכשת את סייבייס תמורת 5.8 מיליארד דולרים

העסקה מתבצעת על פי שווי של 65 דולרים למניה - פרמיה של 44% לעומת שווי המניה הממוצע של החברה בוול-סטריט בשלושת החודשים האחרונים ● עם פרסום הידיעה אודות הרכישה, עלה ערך המניה של סייבייס, שמיוצגת בישראל על ידי נס טכנולוגיות, בשיעור גבוה

סאפ (SAP) הודיעה הלילה (ה'), כי היא רוכשת את סייבייס (Sybase) בעסקת מזומן בשווי של 5.8 מיליארד דולרים – 65 דולרים למניה. מדובר בפרמיה של 44% בהשוואה לערך הממוצע של מניית החברה בוול-סטריט בשלושת החודשים האחרונים. עם פרסום הידיעה אודות הרכישה, עלה ערך המניה של סייבייס בשעות שלאחר המסחר בשיעור גבוה. סייבייס מיוצגת בישראל על ידי נס טכנולוגיות.

העסקה תביא להרחבת קו המוצרים של סאפ, ותאפשר לה להיכנס לתחומי ניתוח וניהול הדטה, במיוחד בתחום המכשירים הסלולריים. היא מביאה לקצה תקופה שבה התמקדה סאפ בהכנסות ממוצרים קיימים שלה יותר מאשר מפיתוח מוצרים חדשים בשוק.

ביל מקדרמוט, שיחד עם ג'ים הגמן סנייב משמש כמנכ"ל משותף של סאפ מאז פרישתו בחודש פברואר של ליאו אפות'קר מהתפקיד, אמר, כי "נפרוץ לשוק חדש – שוק המכשירים הניידים – ונציע את הפתרונות שלנו למאות מיליוני לקוחות הסלולר". לדבריו, העסקה מהווה "שילוב של חברת התוכנה הטובה בעולם עם תשתית הטלפונים הניידים החזקה ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים