רוב ורשור, סייבייס: "בקרוב נראה מעבדי 28 ליבות – עולם בסיסי הנתונים יהיה חייב להתאים עצמו"

"אחת המשימות שלנו היא לאפשר למשתמשי קצה במכשירים ניידים שימוש וניוד של מידע בעל נפחים גדולים, בכל מקום בו הם נמצאים", אמר ורשור, חבר הנהלת סייבייס, בכנס מקצועי שערכה החברה ללקוחותיה בישראל ● סוואג קלג'דיאן, מנהל אזור EMEA בסייבייס: "השוק הישראלי מתוחכם מאוד"

"עולם בסיסי הנתונים צריך להתאים עצמו לטכנולוגיה ההולכת ומשתנה. אם בעבר דיברו על מעבד עם ליבה אחת או יותר, הרי שבתוך שנתיים יהיו מעבדים עם 28 ליבות, והטכנולוגיה של בסיסי נתונים חייבת לתת את המענה לאתגרים אלו", אמר רוב ורשור, חבר הנהלת סייבייס (Sybase) ומומחה בינלאומי בתחום ניהול נתונים וכלים אנליטיים.

ורשור היה דובר המפתח בכנס מקצועי ללקוחות סייבייס בישראל שערכה NessPRO, קבוצת המוצרים של נס טכנולוגיות (Ness) ונציגת סייבייס בישראל. הכנס הופק על ידי אנשים ומחשבים ונערך הבוקר (ד') בבית נס טכנולוגיות בקריית עתידים, בהשתתפות כמה עשרות מקצוענים.

צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

בדבריו סקר ורשור את ההכרזות החדשות של סייבייס בתחומי בסיסי הנתונים, מחסן הנתונים IQ ומוצרים הקשורים בחזון הניידות ועיבוד נתונים בזמן אמת. ורשור, כמו יתר הדוברים בכנס, לא התייחס למיזוג הצפוי עם סאפ (SAP). זאת, עקב המגבלות הקיימות עד לאישורה הסופי של עסקת רכישתה של סייבייס על ידי סאפ, בהיקף 5.8 מיליארד דולרים.

"אחת המשימות שלנו היא לאפשר למשתמשי קצה במכשירים ניידים שימוש וניוד של מידע בעל נפחים גדולים, בכל מקום בו הם נמצאים", אמר ורשור. "כבר היום ניתן להוריד מחנות של אפל (Apple) גרסאות של מוצר סייבייס לסביבת סאפ שעובד על iPhone", אמר בסיכום דבריו.

לדברי יובל מלחי, מנהל פעילות כלי הנתונים של סייבייס ב-NessPRO, הכנס הוא חלק מפעילות שוטפת שעורכת החברה בישראל אחת לשנה. מטרת הכנס, לדבריו, היא להראות שסייבייס אינה מפסיקה להתחדש ולפתח מוצרים. מלחי סיפר, כי "גרסה 15.5 של בסיס הנתונים ASE מאפשרת שימור בסיסי נתונים בזיכרון של המחשב, בניגוד לבסיסי נתונים אחרים. למעשה, היא משחררת את המשתמש משורה ארוכה של פעולות דומות הנעשות בבסיסי נתונים אחרים".

לדברי מלחי, "יש לנו לקוחות שמטמיעים את ה-ASE בתוך המוצרים שלהם, והתזוזה של בסיסי נתונים מתבצעת על ידי בן אדם בודד". לגבי מחסן הנתונים האנליטי אמר מלחי, כי בעידן שבו ארגונים לא יכולים להמתין שעות ארוכות עד לקבלת דו"חות של עיבוד מידע בפלטפורמות שונות, ה-IQ הפך להיות התשתית האולטימטיבית של מערכות BI בארגונים. "סייבייס השקיעה במוצר זה מאות אלפי שעות פיתוח. בנוסף ליכולת הפקת הדו"חות המהירה, למוצר יש יכולות חיפוש ייחודיות, בתוך בסיס הנתונים, המפשטות בצורה דרמטית את כל הליך השאילתות", אמר מלחי.

סוואג קלג'דיאן, מנהל אזור EMEA בסייבייס, התייחס לחזון הארגוני של החברה, שעיקרו לשחרר את כל הארגונים מכל סוג של חוטים וכבלים. לדבריו, "אין ספק שהחבירה לסאפ מלמדת שהעולם כולו אימץ את התפיסה הזו".

בהתייחסו לשוק הישראלי, אמר קלג'דיאן, כי "מדובר בשוק מתוחכם מאוד, שיש בו הרבה התקנות במגזרים גדולים. יש לנו נוכחות חשובה בקרב חברות סטארט-אפ בישראל, ואנו שמחים לסייע להן".

בכנס השתתפו גם דדי דבורסקי – מנהל NessPRO, ואהובה זעירי – מנהלת פעילות סייבייס בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים