פרטנר משיקה תוכניות תמחור חדשות ללא התחייבות ובלי קנסות יציאה
התוכניות שיושקו הן עוד צעד לקראת מודל ה-Bundling – כלומר: תשלום קבוע עבור חבילת שירותים ידועה מראש ● הן מיועדות בעיקר למשפחות ולעסקים קטנים, וכוללות דקות חינם מהסלולר למספרי אורנג' סלולריים וקוויים, במגבלת שימוש של 2,500 דקות ● כמו כן, הן כוללות חבילת דקות משותפת לכל היעדים החיצוניים, לפי בחירה
נראה שפרטנר הקדימה לעשות "שיעורי בית" לקראת החלטות רגולטוריות של משרד התקשורת. החברה תשיק היום (ד') תוכניות תמחור חדשות, תחת המיתוג orangefree, ללא התחייבות וללא קנסות יציאה. התוכניות שיושקו הן עוד צעד לקראת מודל ה-Bundling – כלומר: תשלום קבוע עבור חבילת שירותים ידועה מראש.
התוכניות החדשות מיועדות בעיקר למשפחות ולעסקים קטנים, והן כוללות דקות חינם מהסלולר למספרי אורנג' סלולריים וקוויים (במגבלת שימוש הוגן, של 2,500 דקות), בתוספת חבילת דקות משותפת לכל היעדים החיצוניים, לפי בחירה. תוספת זו תתחלק בין חברי הקבוצה לפי רמות שימוש אישיות ובלי מגבלות חלוקה. כך, למשל, חבילה של 750 דקות מחוץ לרשת תעלה כ-700 שקלים לארבעה אנשים. התשלום כולל גם חבילת גלישה מינימלית של חמישה מגה-בייט באינטרנט, חמישה ג'יגה-בייט בפורטל החברה, שירות ניווט ושירות פאנטון.
למעשה, התפיסה בתוכניות אלה היא שפרטנר הופכת לרשת VPN אחת גדולה, וכל מנויי החברה שיצטרפו לתוכנית יכולים לדבר בתוך הרשת כמעט ללא הגבלה, הן לטלפון קווי והן לטלפון סלולרי. לקוחות שיצטרפו לתוכניות יוכלו גם להוסיף חבילות SMS וגלישה ולצרף למסלול קו טלפון נייח של החברה.
יעקב קדמי, סמנכ"ל השיווק של פרטנר, אמר, כי מבחינת הרגולציה, המגמה היא ביטול קנסות יציאה, קיצור תקופות התחייבות, הכנסת מתחרים חדשים ועוד. לכן, אמר, "אנחנו מקדימים את הרגולציה, ומכינים את החברה לעתיד". עוד ציין קדמי, כי בחודשים האחרונים נעשה מחקר מעמיק כדי לנסות להבין מה רוצים הלקוחות. לדבריו, ממצאי המחקר הראו שההעדפות הצרכניות הן "שהלקוח רוצה להיות חופשי מהתחייבות, ועם כמה שפחות הפתעה בסוף החודש".
תגובות
(0)