טלדור תקשורת הטמיעה רשת מאובטחת באקסלנס-נשואה; ההיקף הכספי: 1.5 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט שודרגה רשת התקשורת הארגונית באקסלנס-נשואה ושופרה הזמינות שלה ● כמו כן, נבנתה מחדש תשתית התקשורת והוטמעה בה ארכיטקטורת אבטחת מידע, לטובת צמצום הסיכונים ברשת ובמערכות ה-IT, בהתאם לדרישות המפקח על הבנקים והממונה על שוק ההון ● מוצרי האבטחה והתקשורת שהוטמעו במסגרתו הם של RSA, וובסנס, צ'ק פוינט, יבמ, נורטל וג'וניפר

טלדור תקשורת סיימה באחרונה פרויקט טלקום ואבטחת מידע בבית ההשקעות אקסלנס-נשואה. הפרויקט ארך חצי שנה והיקפו הכספי עמד על 1.5 מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט שודרגה רשת התקשורת הארגונית באקסלנס-נשואה ושופרה הזמינות שלה. כמו כן, נבנתה מחדש תשתית התקשורת והוטמעה בה ארכיטקטורת אבטחת מידע, לטובת צמצום הסיכונים ברשת ובמערכות ה-IT, בהתאם לדרישות המפקח על הבנקים והממונה על שוק ההון.

הפרויקט כלל שדרוג והגדלת הזמינות של רשת התקשורת, טכנולוגיות אבטחת מידע שונות, בהן פתרונות אבטחת גישה – NAC, סינון תכנים, מניעת חדירה של גורמים עוינים – IPS ומניעת דליפת מידע רגיש – DLP. בפרויקט שולבה גם מערכת לניהול אירועי אבטחה – SIEM.

במסגרת הפרויקט הוטמעו מוצרי האבטחה והתקשורת של RSA, וובסנס (Websense), צ'ק פוינט (Check Point), יבמ (IBM), נורטל (Nortel) וג'וניפר (Juniper). לביצוע הפרויקט הייתה שותפה גם טרסט.נט, וייעץ לו מוטי קארו, מנכ"ל Citadel.

רועי מזרחי, מנמ"ר אקסלנס-נשואה, אמר, כי "כבית השקעות, המנהל עשרות מיליארדי שקלים בשנה, אנחנו מחויבים להגן על נכסי לקוחותינו באמצעות מערכות אבטחת המידע והשרידות הטובות ביותר".

רונן רגב, מנכ"ל טלדור תקשורת, אמר, כי "הפלטפורמה שנבנתה באקסלנס-נשואה תוכננה תוך מתן דגש לנושאי שרידות ויתירות מערכתיים, צמצום סיכוני אבטחת מידע וניהול יעיל של הרשתות. יש לנו ניסיון רב בהתאמת מערכות של ארגונים פיננסיים לתקינות 257 ו-357 של המפקח על חברות הביטוח והמפקח על הבנקים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים