ניר בן דב, HP: "ההדפסה בארגונים צריכה להיות חלק מתהליכי העבודה"
"יותר ויותר חברות הפנימו שסביבת העבודה היא חלק מהאו"ש - ארגון ושיטות - הארגוני ולכן אנשי או"ש מעורבים בהדפסה יותר ויותר, ולא רק אנשי IT", אמר בן דב, מנהל מכירות תחום ההדפסה ב-HP ישראל ● לדבריו, תחום ההדפסה הארגוני "תפס", וכעת הוא נמדד לפי מידת יעילותו
"ההדפסה בארגונים צריכה להיות חלק ממסגרות העבודה ותהליכי העבודה הארגוניים. חברות רבות יותר הפנימו היבט זה, שלפיו סביבת העבודה היא חלק מהאו"ש (ארגון ושיטות) הארגוני, ולכן – אנשי או"ש מעורבים בהדפסה יותר ויותר ולא רק אנשי IT", כך אמר ניר בן דב, מנהל מכירות תחום ההדפסה ב-HP ישראל.
בן דב היה אחד מהדוברים ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים לקראת כנס PRINT 2010, שייערך ב-21 בנובמבר במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה. רב השיח הונחה על ידי יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. מתמצית דברי המשתתפים בכנס עולה, כי כמות ההדפסות בארגונים גדלה וכי יש פחות ופחות מדפסות אישיות ויותר מעבר להדפסה ארגונית, תוך בקרה על ההדפסות ושימת דגש על נושאי אבטחת מידע והטמעת תוכנות לניהול ההדפסה. הדוברים ציינו, כי ככלל, חלה עליה ברמת המודעות לנושא ההדפסה בארגונים.
בן דב אמר, כי תחום ההדפסה הארגוני "תפס", וכעת הוא נמדד לפי מידת יעילותו. לדבריו, עלות ההדפסה בארגון ממוצע עומדת על 5%-6% מההכנסות, ולכן, בכלל הארגונים, ובארגונים מוטי נייר דוגמת בנקים וחברות ביטוח בפרט, יש לצמצום בהוצאות על סעיף זה משמעות כספית ניכרת. הוא ציין, כי התחומים שבהם מתמקדת HP הם הגדלת היעילות ובחינה כיצד להקל על העובד בדרכו להדפיס, קרי – כיצד לפעול במצבים שונים, מה להדפיס במדפסות אישיות ומה בארגוניות וכן מה להוציא החוצה. שתי מגמות נוספות שצצות בשוק הן לדבריו, ההדפסה המרוחקת מהסלולר ו-"קיוסקים" לתמונות, בחנויות קמעונאיות, המספקים לוחות שנה מצולמים בהתאמה אישית ועוד.
ערן צור, מנהל השיווק של זירוקס (Xerox) ישראל, אמר, כי בעוד שהמגמות בעבר היו בתחילה מיקוד במוצרים בכלל, ולאחר מכן במוצרים המתכלים, הרי שהמגמה כיום היא קונסולידציה של מוצרים, והפונקציות השונות של הדפסה, סריקה, העתקה וצילום מגיעות במכשיר אחד. הוא הוסיף, כי ארגונים שמים כיום דגש על צמצום ההוצאות לתחום ההדפסה לצד רצון בקבלת שירות מהספקיות ברמה גבוהה. לדבריו, זירוקס לקחה את המוצרים והתפיסה שהביאו לעולם ארגוני האנטרפרייז והורידה אותם לעבר ארגוני SMB, תוך דגש על היבטי הצבע והמחיר. צור ציין בדבריו מספר מגמות נוספות – שימוש נרחב יותר של ארגונים במדפסות צבע, הטמעת מנגנוני בקרה ובטיחות להדפסות וחלחול איטי של המשרד הירוק. עוד הוא אמר, כי הידידותיות לסביבה נובעת מכמה טעמים: כלכלי, תדמיתי וכן רצון לחסוך בפסולת ולצמצם את הזיהום.
לואיס קורונל, מנהל מחלקת השירות והתמיכה של אוטופונט, אמר, כי החברה חזתה בעבר שלוש מגמות. אחת מהן – עליית השימוש במדפסות צבע – לא התממשה. שתי מגמות נוספות שאותן חזתה אוטופונט והן אמנם קורות הן השימוש במכשירים משולבים והטמעת תוכנות לניהול סביבת המדפסות. קורונל אמר, כי החברה מציעה לארגונים פתרונות שליטה ובקרה לתחום ההדפסה, וכן תוכנות המטפלות בצמצום כמות הטיונר בעת ההדפסות. מגמה נוספת שאותה הוא ציין היא היכולת להעביר הדפסות דרך הרשת, הכוללות הצפנה לאורך הדרך. פעולה זו, הסביר, מתאימה לארגונים פיננסיים וביטחוניים.
דוברים נוספים ברב-שיח היו רז דרבי, מנהל חטיבת הדמיה והדפסה, ואופירה תמיר, מחלקת שיווק, מפעיל; איציק אבוטבול, סמנכ"ל לקוחות אנטרפרייז, אוטופונט; ניסים פינטו, מנכ"ל AppSide; שרון שפר, מנהל פיתוח עסקי, ובועז לנגרמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות, ברוד'ר ישראל; גדי עסיס, מנהל תיקי לקוחות לתחום ההדפסה, ודני מורה-צדק, מחלקת תמיכה טכנית, גטר-טק.
תגובות
(0)