HP מינתה את מנכ"ל 3Par שרכשה למנכ"ל חטיבת האחסון שלה

סקוט ידווח במסגרת תפקידו לדייב דונאטלי - סגן נשיא בכיר לתחום שרתים ארגוניים, אחסון ותקשורת ב-HP ● הוא חוזר בכך ל-HP, לאחר שלפני שמונה למנכ"ל 3Par, כיהן כמנכ"ל עסקי אחסון מוצרי ה-XP בחטיבת האחסון העולמית שלה

07/10/2010 09:56

HP הודיעה אתמול (ד') על מינויו של דיוויד סקוט, סגן נשיא ומנכ"ל 3Par, שאותה רכשה, להוביל את חטיבת האחסון העולמית שלה – StorageWorks. בתפקידו זה ידווח סקוט לדייב דונאטלי – סגן נשיא בכיר של חטיבת השרתים הארגוניים, האחסון והתקשורת (ESSN) בענקית ה-IT, שכיהן בעבר בתפקיד סמנכ"ל בכיר ב-EMC.

"האחסון ממשיך להוות היבט קריטי של ה-IT, במיוחד בארגונים שמבקשים להפחית את המורכבות של סביבות ה-IT שלהם, להגביר את השימוש בווירטואליזציה ולנוע לכיוון של מודל מיחשוב מבוסס ענן, וזאת באמצעות אסטרטגיית התשתית האחודה של HP", אמר דונאטלי. "ההובלה של סקוט ב-3Par, וקודם לכן ב-HP, הינה חשובה ומשמעותית כדי להצעיד את חטיבת האחסון של HP אל השלב הבא".

סקוט מביא עימו לתפקיד 27 שנות ניסיון בתחומי התוכנה, האחסון והשרתים הארגוניים. כנשיא ומנכ"ל 3Par, הוא הוביל את החברה תוך פיתוח מודל חדשני של "האחסון כשירות" – קטגוריה חדשה של אחסון, המיועדת במיוחד לספקי שירות או מיחשוב ענן. במהלך כהונתו הארוכה ב-3Par הפכה החברה להיות גלובלית, וסיפקה שירותים ללקוחות וארגונים גדולים ובינוניים, גופים ממשלתיים וספקי שירותים ברחבי העולם.

"כדי לסייע ללקוחות להתמודד עם אתגרי האחסון של היום, ביצעה HP השנה מהלכים חשובים והכריזה על מוצרים כדוגמת P4000 SAN המיועדים לסביבות וירטואליות, StoreOnce למניעת כפילויות נתונים ברחבי הארגון ואת מוצר ה-X9000 המיועד לאחסון מחובר לרשת," אמר סקוט. "כעת, יחד עם ההיצע של 3Par, שיפרה HP באופן משמעותי את הקניין הרוחני שלה בתחום האחסון – דבר המאפשר לחברה לרתום טוב יותר את הכוח של הטכנולוגיה לצרכי העסקים".

לפני שעבר ל-3Par, כיהן סקוט כמנכ"ל עסקי אחסון מוצרי ה-XP בחטיבת האחסון העולמית של HP. סקוט ניהל בתפקידו זה את השיווק, האסטרטגיה, המכירות וניהול ההנדסה עבור החטיבה העסקית, שכללה שרתים, אחסון ותוכנה.

סקוט מונה לנשיא ומנכ"ל 3Par, שהוקמה לפני 11 שנים, כשנתיים לאחר הקמתה. החברה, שקרויה על שם שלושת מייסדיה, קמה במטרה לייעל ולפשט את ניפוק האחסון הארגוני, שעם ריבוי הספקים והטכנולוגיות ההתחרות הלך ונעשה מסובך יותר ויותר. 3Par הובילה, מיומה הראשון, את הקטגוריה החדשה של מערכי דיסקים המציעים אחסון כשירות Utility storage.

כיום, ניפוק אחסון יעיל, גמיש, פשוט וכלכלי הוא שם המשחק של מיחשוב הענן, שבו הכול מנופק לפי דרישה ומחויב בתשלום לפי שימוש בלבד. בעידן העננים, האחסון, השרתים והרישות חייבים להתבסס על וירטואליזציה של המשאבים הפיזיים, כמו ש-3Par עושה. שלושת יתרונות האחסון המנופק של החברה הם אחסון פיזי רב-משתמשים בשכבת Tier-1 בהפרדה וירטואלית מלאה; ניפוק רזה מאוד של האחסון, המביא לחיסכון של 50% בנפח ובהוצאות; וניהול אוטונומי של הניפוק הנענה לדרישות אחסון חדשות בתוך דקות, במקום תהליך הניפוק של בקשות נפחי אחסון חדשים, שעות וגם ימים. המודל של 3Par התאים מאוד לעידן התשתיות האחודות של מרכזי הנתונים החדשים ולמודל של מיחשוב ענן.

HP רכשה את 3Par לפני כחודשיים, לאחר מאבק שהתקיים בינה לבין דל (Dell) על רכישת החברה. מייקל דל, מנכ"ל דל, היה הראשון שהגיש הצעת רכישה. זו עמדה על 1.3 מיליארד דולרים. בתוך כחודש, ולאחר שלושה סבבי הצעות, זכתה HP ברכישה תמורת לא פחות מ-2.4 מיליארד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים