תחזית: מספר משלוחי מכשירי הבלוטות' יעלה ב-2013 על שני מיליארד

העליה במספר המשלוחים תחל כבר השנה - כך צופה חברת המחקר In-Stat ● בחברה אף צופים, כי טכנולוגיית הבלוטות' תרכוש נתחי שוק חדשים, כמו: תקשורת עם מחשבי PC ומכשירי הצריכה בתחומים הרפואי והתעשייתי

מספר משלוחי ההתקנים המבוססים על טכנולוגיית בלוטות' (Bluetooth) יעבור ב-2013 את קו השני מיליארד יחידות – כך צופה חברת המחקר In-Stat בדיווח שפרסמה לאחרונה. לפי החברה, אף על פי שב-2009 הוביל המשבר הכלכלי לירידה במספר הכולל של משלוחי ההתקנים המבוססים על בלוטות', החל מהשנה תחול עלייה מחדש שתוביל, כאמור, לשיא מכירות ב-2013.

על אף שיש טכנולוגיות מתחרות, הבלוטות' מצליח לשמור על ליבת הפעילות שלו כאמצעי התקשורת המוביל בתחום הטלפונים הסלולריים, טען האנליסט בריאן אורורקי מ-In-Stat. הוא צופה, כי תוך כדי השמירה על נתח השוק הזה, תרכוש טכנולוגיית הבלוטות' נתחי שוק חדשים, כמו: תקשורת עם מחשבי PC, וכתוצאה מיכולתה להגיע לצריכות אנרגיה נמוכות מאוד, גם בשוק של מכשירי הצריכה בתחומים הרפואי והתעשייתי.

מעבר לכך, צופה המחקר, המניעים העיקריים הנוספים לצמיחה בתחום יהיו התקן החדש של בלוטות' – תקן 3.0 – שלאחרונה גובש והוחלט על עיצובו הסופי; שימוש הולך וגובר בטכנולוגיה זו במכשירי משחק בכדי לתקשר עם אמצעי השליטה השונים; וכן שילוב של בלוטות' ברכבים שונים, בעיקר ברכבי נוסעים בגודל בינוני שנחשבים למודל המוביל עבור רוב יצרניות הרכב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים