חאליד חליל, ברוקייד: "השוק הישראלי מקבל אותנו בזרועות פתוחות"

"חברות רבות בשוק הישראלי משלבות אותנו בכל בחינה של פיתרון תקשורת עתידי", אמר חליל, מנהל המכירות של החברה לאזור מזרח אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, בראיון לאנשים ומחשבים ● אילן יהושע, מנהל אזור ישראל בברוקייד, אמר, כי "השוק הישראלי נשלט עד כה על ידי גורם אחד ומשווע לפתרונות נוספים"

"השוק הישראלי מקבל אותנו בזרועות פתוחות", כך אמר חאליד חליל, מנהל המכירות של ברוקייד לאזור מזרח אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, בראיון לאנשים ומחשבים שנערך בביקור שקיים באחרונה בארץ. חליל ואילן יהושע, מנהל אזור ישראל בחברה, תיארו בראיון את האתגרים העומדים בפני השוק בארץ ואת הסיבות שלדעתם, יגרמו ללקוחות לבחור בפיתרונות התקשורת שלה.

מר חליל, תאר את פעילותה של ברוקייד בעולם?

"ברוקייד מפתחת פתרונות תקשורת המקשרים את רוב המידע החשוב בעולם. למעשה, 90% מ-1,000 החברות הגדולות ברחבי תבל מסתמכות על הפתרונות שלנו. במקביל, יותר מ-90% מנקודות מיתוג האינטרנט בעולם IXP's משתמשים בפיתרונות של ברוקייד. למעשה, ניתן לומר, כי כשליש מכל תעבורת האינטרנט בעולם עוברת דרך מתגים וראוטרים שלנו.

החברה נוסדה ב-1995, מעסיקה כיום למעלה מ-4,500 עובדים ברחבי העולם ופועלת ב-160 מדינות. ההכנסות של ברוקייד הסתכמו ב-2009 ב-1.95 מיליארד דולרים, ואנחנו מתכוונים להגיע עד 2015 למחזור של 10 מיליארד דולרים ויותר.

ברוקייד נחשבת למובילה עולמית בעולם פתרונות התקשורת של מערכות האיחסון הגדולות ושל ה-SAN בפרט. מערכות אלה, המבוססות על מתגי תקשורת מהירים שתפקידם להעביר מידע במהירות בין המערכות השונות, נשענות ב-90% מהמקרים על המוצרים שלנו. עד כה הותקנו יותר מ-10 מיליון מתגי SAN שלנו ברחבי העולם ויותר מ-200 אלף מתגים כאלה נמצאים ממש בימים אלה בשלב הפרודקשן.
ברוקייד הינה אחת מהחברות החדשניות ביותר בעולם זה, עם 310 פטנטים הרשומים ברמה עולמית ו-314 פטנטים נוספים הממתינים לאישור עולמי".

מהם האתגרים שאתה מזהה בשוק הישראלי שברוקייד יכולה לספק להם מענה?

"אנחנו מזהים קודם כל אתגר ברמה הטכנולוגית. ארגונים רבים בישראל נמצאים כיום בעיצומו של מהלך תכנון הרשתות שלהם לשנים הבאות. הם מחפשים מענה כולל לחזון של רשת התקשורת העתידית, שתאפשר את מימושו של מיחשוב הענן הפרטי והציבורי. הם צריכים לשם כך רשת בעלת ביצועים גבוהים בהרבה מזו ששירתה אותם במהלך חמש או עשר השנים האחרונות. ברור לכולם שנפחי המידע המועברים כיום ברשת גדלו במכפלות עצומות, ולפיכך – הביצועים הנדרשים מכל המרכיבים השונים שלה חייבים להיות מותאמים לכך.
עולמות ה-SAN וה-NAS מתחברים כיום לרשת אחת ומחייבים תקשורת מהירה, מאובטחת ובעלת יכולות שרידות גבוהות לאין ערוך מבעבר. אנחנו חיים בעידן שבו המילה DownTime הולכת ויוצאת מהלקסיקון. החיבור הזה של עולמות הקמפוס – LAN לעולם מרכזי המיחשוב עם ה-SAN וה-NAS – הינו המומחיות של ברוקייד ונקודת היתרון שלה על פני כל ספק אחר בעולם.

זו, למעשה, הבשורה של ברוקייד לשוק הישראלי – היכולת לספק אלטרנטיבה טובה יותר לבניית רשתות מהירות ויציבות המבוססות על עולם ה-Fiber Chanel ומשולבות ברשתות מהירות מאוד לעולם ה-LAN. אנחנו אלה שהביאו לעולם את החיבור בין שני העולמות הללו עם FCOE (ר"ת Fiber Chanel Over Ethernet) ומספקים כיום לארגונים פתרונות מקצה לקצה, מרמת המתג הבודד ועד לרשתות המורכבות ביותר. זו הסיבה לכך שהשוק הישראלי מקבל אותנו בזרועות פתוחות ומשלב אותנו בכל בחינה של פיתרון תקשורת עתידי".

מר יהושע, מדוע אתה חושב שהלקוחות בשוק הישראלי יהיו מוכנים לעבור לפתרונות שלכם?

"נראה שהשוק הישראלי נשלט עד כה על ידי גורם אחד ומשווע לפתרונות נוספים. נוצר מצב שבו ללקוחות אין ממש יכולת בחירה. זאת, להבדיל ממדינות אחרות ברחבי העולם, ששם מרבית תשתיות התקשורת במרכזי המיחשוב הינה של ברוקייד.

הצורך הגיע למעשה מהלקוחות. רבים מהם ביקרו במרכזי מיחשוב בחוץ לארץ ויכולים היו להתרשם מרוחב הפתרון של ברוקייד, החדשנות והביצועים העדיפים שהוא מציע. ברגע שהחלטנו לפתוח פעילות בארץ – וכדרכה של ברוקייד, לעשות זאת בצורה נרחבת ורצינית – ההתעניינות מצד הלקוחות הייתה עצומה.

אנחנו יכולים לראות שבחלק מהמקרים, הלקוחות אפילו לא מודעים לעובדה שלאתגרים ולבעיות שלהם יש פתרון כולל ופשוט מבית ברוקייד. במשך שנים הם התמודדו עם הצורך לייצר אינטגרציה מורכבת בין יצרנים שונים בכדי להשיג פתרון מקצה לקצה, ולכן, כשאני מציג את הפתרון שלנו – אני שומע פעם אחר פעם את המשפט 'איפה הייתם עד עכשיו?' השוק פשוט ייחל לפתרון שלנו.

אין ספק שעם היכולת של ברוקייד לספק מענה כולל לחיבור עולם ה-LAN לעולם מרכזי המיחשוב, תוך יצירת תשתית מתקדמת לעולמות הענן והווירטואליזציה, גורמת לארגונים רבים לעצור את תהליכי העיצוב של רשת העתיד שלהם ולבחון אותם על בסיס הפיתרון שלנו".

אילו שיתופי פעולה יצרתם בארץ בכדי לקדם את המוצרים שלכם?

"יש לנו שיתופי פעולה ארוכי שנים עם חברות האיחסון העולמיות, דוגמת EMC ,HP ,HDS, נט-אפ (NetApp) יבמ (IBM). במקביל, בנינו כאן מערך של תמיכה טכנולוגית, מערך הדרכה והכשרה של שותפים עסקיים ומערך הפצה.

טלדור נבחרה כשותף העסקי שמייצג את הפעילות שלנו ומשמש כ-VAR בישראל. היא זו שתספק את התמיכה ברמת העל. כמובן שבהמשך נמנה מפיצי משנה נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים