טיקל נטוורקס הטמיעה מערכת ניהול מוקד מבוססת IP במרכז השירות של נס; ההיקף: 300 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו מערכת הטלפוניה Crystal Clear ומערכת ניהול המוקד Crystal Call Center, פרי פיתוחה של טיקל נטוורקס ● ההטמעה תאפשר לנס לבצע שדרוג ביכולות ניהול העומסים, התורים ויכולת הניתוב המבוססת על מיומנויות הנציגים ● מערכת הטלפוניה כוללת הקלטה לצורך בקרה של השיחות ומאפשרת העברת שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט ורשתות פנים ארגוניות

חברת טיקל נטוורקס הטמיעה באחרונה את מערכת הטלפוניה Crystal Clear ואת מערכת ניהול המוקד Crystal Call Center, פרי פיתוחה, במרכז השירות והתמיכה (ה-URD Center) של נס טכנולוגיות (Ness). היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בשוק בכ-300 אלף שקלים.

מערכת Crystal Clear תאפשר לנס לבצע שדרוג ביכולות ניהול העומסים, התורים ויכולת הניתוב המבוססת על מיומנויות הנציגים. המערכת כוללת הקלטה לצורך בקרה של השיחות. כמו כן, היא מאפשרת העברת שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט ורשתות פנים ארגוניות. למערכת תכונות מתקדמות, כגון: הודעות מאוחדות' נתב שיחות ו-IVR. כן היא כוללת ממשק CTI וחיבור למערכת ה-BI של נס.

דוד טולדנו, מנהל ה-URD Center, אמר, כי "שדרוג מערכת הטלפוניה מצטרף לשורה של מהלכים שבוצעו על ידי החברה בשנתיים האחרונות, כגון: הסמכת ה-URD Center בתקן ISO20000; הכשרת מנהלים בנוהג המיטבי ITIL v.3; העמקת השימוש בכלי תיעוד; וניהול ותפעול הדו"חות במסגרת תהליך העצמת הידע הקיים בנס".

יובל קידר, מנהל קו שירות מיקור-חוץ בנס טכנולוגיות, אמר, כי "אנחנו רואים במערכת ה-IPT מבית טיקל נטוורקס אמצעי בולט, יחד עם מהלכים נוספים שאנחנו מבצעים בשיפור הטכנולוגיות העומדות לרשותנו ולשימוש לקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים