מחקר: כמעט מחצית מלקוחות אורקל מיישמים או מתכננים להטמיע בקרוב מיחשוב ענן

רובם של אותם לקוחות מצויים כבר בשלבים המוקדמים של פיתוח וכניסה לתחום ענני המיחשוב הפרטיים - כך עולה ממחקר עצמאי של ארגון משתמשי אורקל ● 47% מכלל המשיבים לא מתכננים, למרות העניין בנושא, לממש את מיחשוב הענן בקרוב ● עוד עולה מהסקר, כי רק 40% ממשתמשי אורקל כבר פיתחו תוכנית תקציבית לנושא הענן, כאשר המקורות לכך מגיעים "מכל קצוות הארגונים"

רבים מלקוחות אורקל (Oracle) מעוניינים בהרצת שירותי IT על ענני מיחשוב פרטיים, רובם מצויים כבר בשלבים המוקדמים של פיתוח וכניסה לתחום – כך עולה ממחקר עצמאי של ארגון משתמשי אורקל.

הארגון העולמי של משתמשי החברה, IOUG, ביצע סקר בקרב מאות מחבריו בעולם, באמצעות חברת Unisphere Research. הסקר בחן את המוכנות וההתעניינות של לקוחות החברה להטמיע מיחשוב ענן לסוגיו. רבע מהארגונים שנסקרו מונים 10,000 עובדים או יותר, והשאר – מאות עד אלפי עובדים.

כמעט מחצית מהמשיבים כבר מריצים שירותים במיחשוב ענן, או מתכננים לעשות זאת בקרוב. 11% מהמחצית האמורה מריצים לפחות יישום אחד בענן בפועל. לעומת זאת, 47% מכלל המשיבים לא מתכננים, למרות העניין בנושא, לממש אותו בקרוב.

עוד עולה מהסקר, כי רוב לקוחותיה הארגוניים של אורקל מתכננים ליישם מיחשוב ענן פרטי. רק 8% מתכננים ללכת לענן הציבורי, ו-11% נוספים שוקלים לעשות זאת. 14% מכלל המשיבים כבר משתמשים בשירותי ענן ציבורי, דוגמת זה של אמזון (Amazon).

מניתוח דברי המשתמשים של אורקל עולה, כי לרוב הארגונים יש קושי להבין כיצד לתקצב את מיחשוב הענן הפרטי. רק 40% מהם כבר פיתחו תוכנית תקציבית לנושא, כאשר המקורות לכך "מגיעים מכל קצוות הארגונים", לא רק מתקציב ה-IT. ככל שמיחשוב הענן יבשיל יותר, העריכו המשיבים, כך ההוצאות עליו יגיעו בעיקר מתקציבי מחלקות ה-IT הארגוניות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים