פרסומים שליליים יפגעו במיקום בתוצאות החיפוש של גוגל

גוגל שינתה את האלגוריתם שקובע את המיקום בתוצאות החיפוש, כדי למנוע מצב שבו סוחרים שמספקים שירות גרוע ללקוחותיהם יצאו נשכרים מפרסומים שליליים ● השינוי בוצע בעקבות כתבה שבה הסביר הבעלים והמייסד של חברת DecorMyEyes כיצד תלונות שפרסמו ברשת לקוחות לא מרוצים סייעו לשפר את הדירוג של החברה בתוצאות החיפוש של גוגל, והזרימו לאתר שלה לקוחות רבים

מי שסבור ש-"אין פרסום גרוע", ושלא משנה מה אומרים עליך – העיקר שידברו עליך, צריך לחשוב כעת פעם נוספת. הסיבה לכך היא שגוגל (Google) שינתה את האלגוריתם שקובע את המיקום בתוצאות החיפוש, על מנת להבטיח שפרסומים שליליים יובילו להורדת הדירוג.

השינוי בוצע בעקבות כתבה שהופיעה בניו-יורק טיימס (New York Times) ובה הסביר ויטאלי בורקר, הבעלים והמייסד של חברת DecorMyEyes, כיצד תלונות שפרסמו ברשת לקוחות לא מרוצים סייעו לשפר את הדירוג של החברה בתוצאות החיפוש של גוגל, והזרימו לאתר שלה לקוחות רבים. זאת גם משום שאלגוריתם PageRank של גוגל רואה בקישורים רבים מאתרי אינטרנט גדולים וידועים עדות לרלוונטיות של אתר היעד.

אמיט סינגל, עמית גוגל, אמר ש-"שירות גרוע פוגע בעסקים – וגם במיקום בתוצאות החיפוש בגוגל. בימים האחרונים פיתחנו פיתרון שיגלה סוחרים דוגמת זה שנחשף בניו-יורק טיימס ומאות סוחרים נוספים, שלדעתנו מספקים ללקוחות חוויה גרועה במיוחד. האלגוריתם ישולב בתוצאות החיפוש על מנת להבטיח שירות טוב יותר ללקוחות גוגל".

כדי למנוע אפשרות להערים על האלגוריתם החדש, סירב סינגל לפרט כיצד בדיוק יפעל הפיתרון שיושם במנוע החיפוש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים