מחקר: שבעה טריליון הודעות טקסט יישלחו בשנת 2011

ההודעות יישלחו מ-4.2 מיליארד טלפונים סלולריים ברחבי העולם – כך עולה ממחקר של חברת ABI ● על פי המחקר, העברת הודעות נפוצה יותר בין הצעירים, וככל שיותר צעירים יצטרפו למנויי הסלולר - קצב שליחת ההודעות יגבר ● עוד טוענים החוקרים, כי קצב האימוץ של טלפונים סלולריים יפחת בשנים הקרובות

שבעה טריליון הודעות טקסט יישלחו ב-2011 מ-4.2 מיליארד טלפונים סלולריים ברחבי העולם – כך עולה מדו"ח חדש של חברת המחקר ABI. העברת הודעות נפוצה יותר בין הצעירים, טוען המחקר, וככל שיותר צעירים יצטרפו למנויי הסלולר – קצב שליחת ההודעות יגבר.

על פי ABI, קיימים ארבעה סוגים של הודעות: SMS ,MMS, אי-מייל סלולרי והודעות מיידיות. הודעות SMS נחשבות למצרך המוני על ידי המשתמשים, בשל הוזלת המחירים והתחרות הגבוהה. לדברי האנליסט אפו מרקאנן מ-ABI, "כאשר המגמות האלה, של שימוש המוני, ישולבו עם האימוץ של אי-מייל סלולרי ושירותי IM (הודעות מיידיות) – הנתח של ההכנסות מהודעות SMS ו-MMS מתוך סך ההכנסות צפוי לרדת".

"להודעות אי-מייל יש יתרון בכך שרבים מהצרכנים רגילים אליהן", אמר מרקאנן. "עם זאת, בשל חדירה יחסית נמוכה של מחשבי PC באזורים מתפתחים כמו אמריקה הלטינית, אפריקה ודרום אסיה, המכשיר הסלולרי יהיה המסך הראשון של קבלת אי-מיילים. זה לא יהיה מיוחד רק לטלפונים חכמים: חברות רבות מפתחות פתרונות שיאפשרו לקבל ולשלוח אי-מיילים גם במכשירים פשוטים".

לדברי האנליסט ניל סטרות'ר מ-ABI, שירותי הודעות הופכים גם לכלי ארגוני. "לשירותי הודעות בסלולר יש יתרונות ניכרים עבור ארגונים שרוצים לתקשר עם לקוחותיהם. זה אוניברסלי, חסכוני ואמין, ומרבית האנשים נושאים איתם את הטלפונים הסלולריים שלהם רוב הזמן".

על פי המחקר, קצב האימוץ של טלפונים סלולריים יירד בהדרגה בחמש השנים הבאות, וגם קצב הצמיחה של משתמשים חדשים בשירותי הודעות יפחת. העתיד של שירותי הודעות סלולריות, לדברי ABI, יהפוך לכלי של הודעות אחודות, שישלב בין הודעות טקסט ומולטימדיה עם הודעות מיידיות ודואר קולי.

SMS

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים