IT Navigator הטמיעה מערכות של אווייה בתיקשוב לטובת נט המשפט; ההיקף: שלושה מיליון שקלים
המערכות נועדו לטובת מוקד שירות הלקוחות של נט המשפט ● במסגרת הפרויקט הוטמעו מרכזיה מבוססת IP, מערכת Avaya IVR, מערכת Avaya CTI ומערכות NAV 360 של IT Navigator ● בין היתר, ישמשו המערכות את מאות המוקדנים לסיוע בטיפול בשיחות נכנסות ויוצאות, יספקו שירותים ממוכנים, ינתבו שיחות באופן חכם ויסייעו לנהל קמפיינים
IT Navigator סיימה בימים אלה הטמעת מרכזייה מבוססת IP של אווייה (Avaya) ומערכות נוספות בחברת תיקשוב. זו מפעילה מוקדי שירות לקוחות במיקור-חוץ. המערכת שהוטמעה נועדה לטובת הנהלת בתי המשפט, במוקד שירות הלקוחות של מערכת נט המשפט. היקף הפרויקט, שארך כחודשיים וחצי, עמד על שלושה מיליון שקלים.
במסגרת הפרויקט הוטמעו מרכזיה מבוססת IP, מערכת Avaya IVR, מערכת Avaya CTI ומערכות NAV 360 של IT Navigator. הרכיבים חדשים שהוטמעו יהוו קורת גג וירטואלית, ויאחדו את כלל הפעילויות במוקד אחד. בין היתר, ישמשו המערכות את מאות המוקדנים לסיוע בטיפול בשיחות נכנסות ויוצאות, יספקו שירותים ממוכנים, ינתבו שיחות באופן חכם ויסייעו לנהל קמפיינים.
בנוסף, המערכת כוללת יכולת לשילוב ערוצי גישה נוספים למוקד, שיאפשרו ללקוחות לפנות למוקד באמצעות מייל, פקס או צ'אט. פניות אלה ינותבו אל נציגי השירות, בדומה לשיחות נכנסות.
מערכת NAV 360 שהוטמעה מאפשרת למנהלי המוקד לנהל בזמן אמת את מכלול האינטראקציות בו ולקבל נקודת מבט רוחבית, המשלבת מידע עסקי ותפעולי מאוחד.
ברנרדו טאוב, סמנכ"ל הטכנולוגיות של תיקשוב, אמר, כי "הפלטפורמה החדשה תאפשר לנו לספק להנהלת בתי המשפט שירות מהיר ומקצועי. המערכות שהוטמעו הן בעלות פונקציונאליות רחבה וגמישה ומתאימות לצורך המוקד. זמן ההמתנה, מהירות הניתוב וזמינות המידע הם הגורמים המשפיעים על חווית הלקוח ושביעות רצונו מהשירות".
נילי קציר, מנכ"ל IT Navigator, אמרה ש-"הפרויקט נעשה תוך שיתוף פעולה בין המערכות השונות של החברה. בכל יום שעובר, עולמות הטלפוניה והתוכנה הופכים לעולם אחד מאוחד. יישמנו את הפרויקט בצורה החלקה ביותר".
תגובות
(0)