בזק בינלאומי הקימה רשת תקשורת בינלאומית בבנק לאומי בפרויקט בהיקף עשרות מיליוני שקלים

הרשת שהוקמה החליפה רשתות קודמות בהן השתמש הבנק, שמקורן בכמה ספקים בעולם ● על המכרז להטמעת הרשת התמודדו לצד בזק בינלאומי גם 012-סמייל ו-013-נטוויז'ן ● במסגרת הפרויקט הטמיעה בזק בינלאומי פתרון רשת MPLS המבוסס על תשתית BT Infonet, בכ-40 סניפי הבנק בחו"ל ● איציק מלאך, חבר הנהלת הבנק: "החלפת הרשת נדרשה על מנת לאפשר גמישות מרבית בפעילות העסקית הגלובלית"

בזק בינלאומי הטמיעה רשת נתונים בינלאומית אחודה בבנק לאומי. הרציונל לפרויקט הוא הפעילות הגלובלית הענפה של הבנק, כמו גם הצורך בתקשורת נתונים יציבה בין סניפי הבנק לבין מטה הבנק בישראל. רשת הנתונים הבינלאומית האחודה שהוטמעה אופיינה כך שתיתן מענה לתעבורת היישומים השונים בין הסניפים, כאשר המרכזיים שבהם הם יישומי שיחות, תקשורת נתונים ו-וידאו. על המכרז להטמעת הרשת התמודדו לצד בזק בינלאומי גם 012-סמייל ו-013-נטוויז'ן. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל לפני שנתיים וחצי והסתיים לפני חודשים אחדים, נאמד בעשרות מיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט הטמיעה בזק בינלאומי פתרון רשת MPLS המבוסס על תשתית BT Infonet, בכ-40 סניפי הבנק בחו"ל. בנוסף, כאמור, הוקמה רשת בינלאומית מנוהלת לתקשורת בין סניפי הבנק הבינלאומיים ומטה הבנק בישראל. הפתרון מאפשר לסניפי הבנק בעולם להיות מקושרים לפורטל הארגוני הראשי של הבנק, תוך שימת דגש לתעבורת יישומים של שיחות בינלאומיות, תקשורת נתונים ושיחות ועידה בווידיאו, כחלק מהשירות ללקוחות הבנק בסניפיו בעולם.

הרשת שהוקמה החליפה רשתות קודמות בהן השתמש הבנק, שמקורן בכמה ספקים בעולם. בשל היות הרשת מנוהלת בהיבט הטכנולוגי ובהיבט השירותי מקצה לקצה, היא מבטיחה לבנק סטנדרטים אחידים ברשת ויכולת גמישות וגידול על פי דרישה.

לדברי איציק מלאך, ראש מחלקת מנהלה וטכנולוגיה וחבר הנהלת בנק לאומי, "החלפת הרשת על ידי בזק בינלאומי נדרשה על מנת לאפשר לבנק גמישות מרבית בפעילותו העסקית הגלובלית".

בנצי אברמוביץ', מנהל תחום התקשורת בבנק לאומי, הוסיף, כי "בשל הפרויקט, בבנק יש כעת רשת ארגונית אחת, ברמת הקבוצה, המאפשרת הפצת יישומים משותפים, ומספקת ראייה עסקית כוללת".

דן זיצ'ק, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי: הפתרון מבטיח לבנק שירות פרימיום בקנה מידה גלובלי ופלטפורמה יציבה ומאובטחת, המאפשרת שרידות גבוהה, גמישות ו-SLA גבוהה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים