רפאל העלתה לאוויר פורטל ספקים של סטור נקסט; היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

הפורטל מאפשר להעביר את כלל תהליכי הרכש והקשר עם מאות ספקים של רפאל לסביבה מקוונת, ומטפל בעשרות אלפי הזמנות של ספקים מדי שנה ● לפני הטמעת הפורטל נעשו תהליכי הרכש ברפאל באופן ידני ● לדברי קובי כ., מנמ"ר רפאל, "רצינו לעשות קפיצת מדרגה בניהול תהליכי הרכש עם הספקים"

רפאל העלתה באחרונה לאוויר פורטל ספקים של סטור נקסט, בפרויקט שהחל בינואר 2010 והסתיים בימים אלה. היקף הפרויקט לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

פורטל הספקים של סטור נקסט מאפשר להעביר את כלל תהליכי הרכש והקשר עם מאות ספקים של רפאל לסביבה מקוונת. כמו כן, הוא מטפל בעשרות אלפי הזמנות של ספקים מדי שנה.

הפורטל פועל במתכונת תוכנה כשירות (SaaS) ומאפשר לרפאל לייעל את תהליכי הרכש השונים. ניתן להעביר באמצעותו באופן עדכני מסרים בין הספקים לאנשי הרכש ברפאל וכן לבצע משלוח ומעקב מלא על הזמנות, לעדכן ולהתעדכן אודות תאריכי האספקה הצפויים, לברר סטטוס של חשבוניות ותשלומים ועוד.

רפאל בחרה, בין השאר, לממש באמצעות הפורטל שיקוף של ציוני איכות רבעוניים לספקים שלה. זאת, על מנת לטייב את מאגר הספקים שעימו היא עובדת. בנוסף, הפורטל מחצין מידע המנוהל בתהליכי הרכש הרלבנטיים במערכת ה-ERP שלה.

לפני הטמעת פורטל הספקים, תהליכי הרכש ברפאל נעשו באופן ידני – עם משלוחי פקסים, מיילים וטלפונים. תהליכים אלה הביאו לבזבוז זמן ניכר של גורמי הרכש והפיננסים בארגון, שענו לשאלות שונות של הספקים, ומידע שאותו לקחו ממערכת ה-ERP, שאינה נמצאת בקשר מקוון מחוץ לארגון.

לדברי קובי כ., מנמ"ר רפאל, "רצינו לעשות קפיצת מדרגה בניהול תהליכי הרכש עם הספקים. הפורטל כולל מגוון רחב של פתרונות לתהליכי הרכש השונים בארגון, ובכלל זה הזמנות, חשבוניות ועוד, כאשר כל התהליכים עומדים בתקני אבטחת מידע המתאימים לדרישות רפאל מעצם פעילותה העסקית".

השנה מתכננים ברפאל ליישם באמצעות הפורטל תהליכים נוספים, כגון: שליחה מרוכזת של בקשות להצעות מחיר לספקים באמצעות הפורטל, הוספת מסר נוסף של ניהול מבדקים בתחום אבטחת האיכות והרחבת הפעילות גם לספקים של רפאל בחוץ לארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים