חדש בסלקום: נפח – OUT, מהירות – IN

החברה השיקה היום (א') חבילות גלישה שמתומחרות לפי המהירות - ולא לפי הנפח ● המשתמשים יכולים לגלוש כאוות נפשם מבלי לשלם עבור חריגה בנפח ובלי התחייבות, בהתאם לחבילה שבחרו ● החבילות מיועדות לכל פרוטוקולי הגלישה באינטרנט הסלולרי ולגלישה בארץ בלבד, וזמינות למי שירכוש או ישדרג מהיום בלבד את המכשיר שלו לדור 3 או 3.5

סלקום השיקה היום (א') חבילות גלישה שמחיריהן לא נקבעים לפי נפח הגלישה, אלא לפי מהירותה. הנפח בכל החבילות הוא בלתי מוגבל, והמשתמשים יכולים לגלוש כאוות נפשם מבלי לשלם עבור חריגה בנפח ובלי התחייבות, בהתאם לחבילה שבחרו. החבילות מיועדות לכל פרוטוקולי הגלישה באינטרנט הסלולרי – wap ו-Data – ולגלישה בארץ בלבד.

החברה מדגישה, כי החבילות זמינות רק לאלה שרוכשים או משדרגים למכשיר חדש מדור 3 ו-3.5 מהיום והלאה, ולא ללקוחות קיימים שכבר רכשו מכשירי דור 3 או 3.5 ומנויים על חבילות שונות. כמו כן, החבילות החדשות לא רלוונטיות לגבי חבילות גלישה של מודמים סלולריים או מחשבי טאבלט.

החבילה הבסיסית בעת רכישת מכשיר דור 3 ומעלה כוללת גלישה ללא הגבלה בפורטל של סלקום, בלי עלות. משתמשים המעוניינים לעשות שימוש באינטרנט הסלולרי יכולים לבחור מבין כמה חבילות מהירות: 24.90 שקלים למהירות של 384 קילו-ביט לשנייה, 49.90 שקלים ל-512 קילו-ביט לשנייה, 69.90 שקלים ל-1 מגה-ביט לשנייה ו-139.9 שקלים למהירות מקסימלית של עד 2.8 מגה-ביט לשנייה בהורדת נתונים ו-1 מגה-ביט לשנייה בהעלאת נתונים.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום, ציין, כי "סלקום שמה לעצמה למטרה לשנות את המודל התמחור ללקוחות ולפשט אותו לטובת הלקוח. אנחנו משיקים היום תפיסת עולם חדשנית בשוק הישראלי, שמבוססת על גלישה בלתי מוגבלת, בחבילות מדורגות על בסיס רוחבי פס שונים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פלוני אלמוני

    רק לדבר אחד הכותב לא שם לב. החבילות מדברות על גלישה בפורטל של סלקום. מה קורה אם אני גולש מחוץ לפורטל של סלקום למשל לאתר זה ישירות?

אירועים קרובים