גוגל מחפשת מפתחים ליישומי אנדרואיד

החברה מעוניינת להציע בעצמה יישומים למערכת ההפעלה הסלולרית, במסגרת התחרות המתמשכת עם מכשירי iOS של אפל ● הם יתווספו לעובדים קיימים של גוגל שהועברו לפיתוח יישומים - ממשחקים ועד כלים שימושיים ● היישומים שיפותחו יוצעו, ככל הנראה, ללא תשלום, תמורת צפייה בפרסומות

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

גוגל (Google) מבקשת לגייס מפתחים של יישומי אנדרואיד (Android), על מנת להציע בעצמה יישומים למערכת ההפעלה הסלולרית, במסגרת התחרות המתמשכת עם מכשירי iOS של אפל (Apple).

בנג'מין לינג, מנהל מוצרים בגוגל, מפקח על הגיוס של מהנדסי תוכנה, מעצבי ממשקים ומנהלי מוצר – כך עולה מידיעה שפורסמה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) ונסמכת על מקורות שביקשו לשמור על עילום שם. על פי הידיעה, גם עובדים קיימים של גוגל הועברו לפיתוח יישומים – ממשחקים ועד כלים שימושיים. היישומים שיפותחו יוצעו, ככל הנראה, ללא תשלום, תמורת צפייה בפרסומות.

אפל היא החברה המובילה, לפי שעה, בקרב על היישומים, עם יותר מ-350 אלף יישומים שמוצעים, בתשלום או בחינם, ב-App Store. זאת, בהשוואה ל-130 אלף יישומים שמוצעים כיום ב-Android Market. עם זאת, מספר היישומים לאנדרואיד צמח בשנה האחרונה ביותר מ-500%, בהשוואה ל-110% אחוזי צמיחה "בלבד" בחנות של אפל.

בחברת גרטנר (Gartner) מעריכים, כי היקף ההכנסות מיישומים סלולריים יסתכם השנה ב-15 מיליארד דולרים וכי מספר העותקים שיורדו יגיע ל-17.2 מיליארד, בהשוואה ל-8.2 מיליארד ב-2010.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים