בנק לאומי השיק פורטל המציע שירותים ומידע לעסקים

בין היתר, כולל הפורטל מערכת מותאמת אישית לביצוע פעולות, כולל מסחר בניירות ערך, סחר בינלאומי והמרות מט"ח ● ניתן להתעדכן באמצעותו במידע פיננסי, לבצע העברות בנקאיות וסקירות עדכניות ומידע עסקי המותאם לתחום הפעילות של החברה

בנק לאומי השיק פורטל עסקים, שנועד לספק ללקוח העסקי-מסחרי ליווי פיננסי כולל במקום אחד (One stop shop).

הפורטל מציע פתרונות בהתאמה אישית למגוון קהלי יעד והצגת מידע בנקאי ועסקי התואם את מחזור חיי העסק, כמו גם גישה ישירה למגוון מוצרים ושירותים שהבנק מציע, התייחסות של אנשי הבנק לשאלות אקטואליות וריכוז של כלים פיננסיים, סקירות כלכליות ומחשבונים מתקדמים.

כמו כן, יכול הגולש לאתר את סניפי העסקים של לאומי על פי פריסה גיאוגרפית. הפורטל אף כולל מידע על ההתמחויות הספציפיות של כל סניף ואת כתובת המייל של מנהלו.

בנוסף, כלולים באתר מערכת מותאמת אישית לביצוע פעולות, כולל מסחר בניירות ערך, סחר בינלאומי והמרות מט"ח; הצגה של מידע ודו"חות: תמונת מצב עדכנית במגוון חיתוכים, הפקת אישורי יתרות שנתיים, צפייה בהמחאות שנמשכו או הופקדו בחשבון ועוד; העברת כספים מהירה ומאובטחת לרשימות מוטבים בין כל הבנקים, כולל ניהול מוטבים מכל הבנקים ברשימה אחת ואפשרויות שמירת תבניות חוזרות; סקירות עדכניות ומידע עסקי המותאם לתחום הפעילות; ומצגות, לומדות ומדריכים למתחילים ולמתקדמים בנושאים כמו גידורים, סחר בינלאומי ועוד.

ניתן אף להשתמש בפורטל בסימולטורים ובכלי חישוב לתכנון עסקי; למשוך קבצי מידע למערכת הנהלת חשבונות; לקבל מידע על חשבונות נוספים של הלקוח בחו"ל; ולבצע תשלומים לגופים ציבוריים שונים, בהם מע"מ, מס הכנסה, עיריות ורשם החברות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים